Proč?

Proč?

Anotace: Proč? Ráda bych to zjistila.... a už to vím, člověk nesmí propadat zoufalství, musí mít pořád někoho rád, ať už je to kdokoli...

Je zvláštní, jak rychle se člověk může bezhlavě zamilovat a skočit do vztahu, a je taky zvláštní jak nenápadně se může to, co k druhému cítí, vytratit, aniž by si toho člověk všiml. Pak se jednoho dne probudí a zjistí, že už to není to, co bývalo, že je to špatně, celé. A ať se snaží jak chce, dál už prostě nemůže. A potom, když udělá to, co musí, přestože to je to nejlepší pro všechny, cítí se tak strašně bídně a mizerně... Jak dloho trvá, než se člověk vyrovná s nešťastnou láskou, s tím, že mu bylo ublíženo, s bolestí v srdci... proč jsou vtahy mezi lidmi tak strašně moc složité a spletité?
Autor nelyccka, 10.04.2006
Přečteno 612x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to jsem ráda, že pokračování nezklamalo, snad brzy napíši 9. dílek a bude dál co číst:o) měj se krásně a pa

14.07.2006 21:28:00 | Santinan Black

Všechno jednou přebolí a pak jsou zase všichni šťastní:) A někdy je tohle to nejlepší, co člověk může udělat, aby se ten druhý vzpamatoval a našel sám sebe. Později ten druhý pochopí, že to jinak nešlo a bude za všechno vděčný!!! A já ti za to, jak ses zachovala děkuju, jinak bych se z toho asi opravdu nikdy nevymotal...

30.05.2006 09:48:00 | S.Tomas

Tak tohle znám, ale z trochu jinýho pohledu, do nynějška nemohu pochopit, proč mně a Alexovi nebyla naše láska přána a proč byl jeho život zmařen, bylo mu jen dvacet, vlastně ani ne...
Jo a ještě k tvé reakci na povídku Warrillow, si piš, že bude pokračování, jen ještě nevim, kdy ho napíšu, jelikož přes tejden jsem na intru tak to moc nejde, poněvadž to mám uložený v PC doma, ale určit a ráda vymyslím pokračování, těší mně, že se to líbí.=)

17.04.2006 13:47:00 | Santinan Black

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí