snad..

snad..

Anotace: Láska bolí...

Zase mi stéká jedna z dalších slaných kapek po tváři, snažím se je udržet, aby alespoň dnes moji tvář slzy nezdobily. Jak nádherné je milovat, skutečně, hluboce. Jak nádherné cítit, že jste skutečně milováni. Pohledy, slova, každý dotek vás rozechvěje a vy máte pocit, že se vznášíte a nechcete aby tato chvíle nikdy skončila. Jak krásné je lásku prožívat a jak bolestné je když vám osud zasáhne do lásky kterou prožíváte. Máte pocit, že svět se vám zhroutil, že už nikdy nic krásného nemůžete prožít. Já jsem o svou lásku nepřišla, jen osud nám nepřál, aby jsme byli spolu. Jsem na cestě kamenité a trnité a já doufám, že na konci této cesty bude cesta další, při které mě zpěv ptáků bude opět doprovázet, při které budu cítit teplo ze slunce a radost ze života. Nevěřila jsem, že můj princ někdy přijde, umírala jsem žízní..když přišel, objevil v mém srdci poklad, který jsem celý život schovávala. Poklad jsem mu navždy darovala. Princ se stal nedílnou součástí mého života. Jen s ním jsem poznala co dává sílu žít.Odpustila jsem mu všechno čím mi kdy ublížil, ale nemohu odpustit sobě.
Já se teď snažím se vším smířit. S tím, že štěstí vám z dlaně uletí než se nadějete, když jej máte, udělejte vše pro to, aby jste o něj nepřišli. Tolik bych si přála vrátit čas a svého prince mít navždy. Snad jednou, někdy k nám bude osud příznivější a více nakloněn...

V měsíčním světle písek třpytí se, mořské vlny tiše houpou se,
hvězdy hlídají sny co se zdají, zkouší plnit přání, která lidi mají.
Jak zrnko písku je sen tvůj, pláž milióny zrnek má, tak stůj!
Dotkni se svého snu, nenech vítr sfouknout a slanou vodou moře zrnko spolknout..
I když je náš sen malinkatý tak, i když všechno v životě jde naopak...
/autor neznámý/
Autor mankey, 11.05.2006
Přečteno 740x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (7x)

Komentáře

je to super. Vážně. Přeji ti, aby ti to s tvým princem vyšlo a aby k vám byl osud příznivější ;) jinak je to fakt pěkné. Víš o čem mluvíš. ;)

11.05.2006 20:26:00 | Lucky Girl:(

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí