Ona vyhrála...

Ona vyhrála...

Anotace: Známá otázka : proč? Ale to už je dávno :-)

Tento článek je věnován všem dívkám, které se během svého života již ocitly v situaci, kdy mezi nimi a jejím panem X, stála další slečna. Dívka,která s vámi třeba i nevědomky soupeřila a váš souboj vyhrála. Dívka, která vám pohřbila naděje, zamkla branku před láskou a navždycky vás od NĚJ oddělila.
A ta slečna je lepší než vy. Tedy samozřejmě, že nemůže být lepší ve všem, nikdo přece nemůže být dokonalý, ale to podstatné je, že přece ON si vybral JI.
Důvody bývají různé. Říká se: NEOPOUŠTĚJ TOHO KOHO MILUJEŠ, PRO TOHO, KDO SE TI LÍBÍ, PROTOŽE TEN, KDO SE TI LÍBÍ, TĚ OPUSTÍ PRO TOHO, KOHO MILUJE. To byla má poslední situace. Vaše byla ale samozřejmě třeba jiná.
Ať tak či onak, JI potkáváte s NÍM. Je na vašem místě. Jak se s tím vyrovnáte? Ale pokud vymýšlíte zlomyslné plány a pomsty, už je zbytečná otázka, proč zvolil JI. Chcete snad ten nejčistší cit získat špinavými podvody?I když ONA je stejně první.
Poslední dívka, která se octla na mém místě?
...Začalo to nádherně, ale jak už to tak bývá, něco se zkomplikovalo a poté, co do děje vstoupila také ONA, se mé sny rozpadly jak domeček z karet...
Ovšem, když jsem ji trochu poznala, zjistila jsem, že má plno dobrých vlastností.
Obdivuji ji, závidím, nedokážu ji však něco dávat za vinnu. Chápu HO.
O tomto listu se nesmí nikdy dozvědět, ale zároveň ráda bych se nazývala její kamarádkou.
ON....si můj zájem nezaslouží. Není pro mě, nehodíme se k sobě a nikdy bychom spolu nebyli dlouze šťastni. Ale známe to všechny. Srdci neporučíme a tak ho v tom mém pořád nedobrovolně chovám.
A zatímco slzy volně stékají na papír,ONI JSOU SPOLU. A tak chci říct všem dívkám, které se v tomto článku poznaly, že když se trápíme kvůli tomu,kdo nás nechce, kvůli nám se trápí někdo jiný. Že, když je některá dívka lepší než vy, jste logicky i vy pro některého kluka ta pravá a jiná slečna se zase srovnává s vámi. A chci také dodat, že je lepší být pro někoho jediná na světě, než i první z mnoha. Snad to chápete. Nikdy nebude myslet jen na vás.
Je to čistá matematika a to i přesto, že trojku považuji za velice pěknou známku. Přesto mi důvěřujte, tohle mám spočítané. Všechny jsme pro někoho první. I já jsem ta lepší...
Autor tyxka, 30.06.2006
Přečteno 430x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No to máš pravdu Terezko, já taky myslela, že mě nikdo nechce, ale ten pravý se objevil sám od sebe. I když jsem v to už ani nedoufala, objevil se! Úvaha je krásná a můžu říct, že i pravdivá.

07.08.2006 15:54:00 | Jajja

Silvie Valchářová:to zjistíš:))a nebo se ti ten kluk taky nemusí líbit:),ale určitě i ty jsi pro někoha ta první,jediná...:))

02.07.2006 14:08:00 | tyxka

škoda, že nevím pro koho :-(

01.07.2006 22:08:00 | xxxbleble

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí