Svatba

Svatba

Anotace: I v dnešní uspěchané době se najdou lidé, kteří věří v její kouzlo...

Svatba
Nejkrásnější den v životě…
Proč se vlastně lidé žení a vdávají, když tím získají jen obyčejný papír, který pouze potvrdí, že dva lidé k sobě patří? A ještě k tomu samotný svatební den stojí spoustu peněz. Nevěsta si musí půjčit nebo koupit šaty, nechat uvázat květinu, musí se vyrobit snubní prstýnky…. A většinou snoubence a jejich rodiny čeká i příprava oslav, které bývají finančně nejnáročnější. A pokud to těm dvěma lidem nevyjde stojí zase spoustu peněz a času zařízení rozvodu. Ale z druhé strany pro mnohé je to jedno obyčejné slůvko řečeno v onen den tím nejkrásnějším. To jedno ANO Vám může i nemusí změnit život. Já jsem ho sice ještě neřekla, ale myslím si, že s tím přijde i určitá zodpovědnost, kterou člověk do té doby neznal, přece už jsou na všechna rozhodnutí dva… Teď už konečně vznikne opravdová rodina a věřím, že i lidé, kteří žijí moderním životem v tom vidí určitou tradici,která se jen tak nevytratí. Není přece nic krásnějšího než celému světu ukázat, že my dva patříme k sobě a nic by nás nemělo rozdělit. Nejen pro samotné novomanžele je tento den důležitý, ale rovněž pro jejich rodiče a příbuzné. Nejednomu v tento den ukápne slzička štěstí a lásky a věřím, že i ti, kteří nepláčou jsou uvnitř úplně naměko, je přece nádherné se ujistit ve své lásce a ukázat to i ostatním…..a jednou, za chvilinku se ta nově vzniklá malá rodinka určitě rozroste a bude další důvod k radosti. Vždyť život je krásný a každý den je jiný, ale jen jeden může být tím svatebním. A nejkrásnější je zjištění, že i mezi tou spoustou problémů a hádek je zase jeden další šťastný pár…
Autor Alexita, 02.08.2006
Přečteno 373x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Taky myslíšm, že když se dva mají rádi, nepotřebují k tomu nějaký papír. Ale snad každá žena by chtěla jednou zažít ten pocit, kdy kráčí v krásných šatech a učesu ke svěmu milovanému. Musí to být krásný pocit..

24.08.2008 21:12:00 | Mademoiselle S.

To je velký problém dnešní doby. Lidé si myslí, že žít "na hromadě" je super. Není to tak. Když žijí dva lidé na hromadě, vždycky mají možnost vycouvat, ustoupit, sbalit si svých prá švestek a tradá pryč! Nic je nedrží. Jak říkáš, po svatbě je to jiné. Manželé musí chtě nechtě odhodit všechny své přetvářky a masky a začít se k sobě chovat jako dva lidé, kteří si řekli ANO na celý život. Pokud slíbím druhému ANO na celý život (zvláště, když je to v kostele před Bohem), je to něco jiného než život na hromádce. Manželství je zkrátka úžasná věc, kdy dva lidé patří neodlučitelně k sobě. Dnešní bilance je děsivá. Každé druhé manželství se rozvádí! Jak je to možné? Je to tím, že partneři se berou, aniž by měli možnost pořádně se poznat. Pro nás, kdo ještě nežijeme v manželství, je důležité pořádně poznat svého partnera a smířit se s jeho chybami a vadami. To je jediná cesta. Dnešní lidé se rozvádějí při prvních nesnázích. Jak to, že naši předkové vydrželi v manželství celý život? Když v kostele před Bohem slíbím, že chci být s druhým člověkem na celý život, tak to tak má být, ať se děje, co se děje.

S požehnáním

03.08.2006 11:49:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí