Trápení

Trápení

Anotace: Nemůžu říct že to je přímo úvaha,ale myslím si že to sem patří.Posuďte sami.

Jdu po ulici a jsem obklopena tmou.Tma objímá mé bezvládné tělo, které ztratilo duši.Srdce mé je roztříštěné na kousky.Pociťuji mírný chlad na svych rtech, které nikdo nepolíbil.
Odešla jsem bez rozloučení a bez omluvy, ale nemrzí mě to, tak proč to tolik bolí, bože tolik to bolí.Dnes už tě neuvidím, ničí mě ta myšlenka.
Vítr je stále silnější, hraje si s mými vlasy a lepí se na mou mokrou tvář.Necítím své nohy, nevím kam mě vedou.Chci za tebou, ale hrdost mi to nedovolí.Napadají mě myšlenky, které nemohu ani vyslovit.
Oči mě pálí, na cestu už nevidím.Doufám, že trpíš jako já.
Autor Snyty, 13.08.2006
Přečteno 521x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To mě mrzí, co jsi prožila:( Ale jsem ráda, že jsi to přežila, i když tě neznám:) Jsi silná holka určitě.. Já důvod našla proč žít a ty asi taky.. Ale bohužel, on odchází a s ním i láska a ..:( Ale důvodů je přece víc

21.10.2006 19:16:00 | Katitek

Líbí se mi co píšeš, sice je to smutné, ale i tak..Neboj, všechno bude v pořádku a pak se i v tvojí dušičce rozsvítí slunce a objeví se obrovská duha, která bude hrát tisíci barev:) To bude šťastná láska a ta barevnost zažene tmu, slzy i chmury. Držím ti pěsti, ať je to brzy;)
Jinak děkuju za komentář..Ano, vážím si svého přítele. Kolikrát se hádáme, ale to asi všichni. Děkuju mému strážnému andělovi, že mi ho poslal.

31.08.2006 16:40:00 | Katitek

Ženská hrdost - na první pohled se zdá, že něco takového vyšlo z módy. A právě to musí mít žena, aby si jí muž vážil - souhlasím a myslím, že rozumím.

23.08.2006 17:20:00 | koloušek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí