K zamyšlení

K zamyšlení

Anotace: je to těžký pochopit,a ještě těžší odolat

Je to těžký pochopit,je těžký pochopit že někdy je něco víc než láska.Někdy neni láska tim nejdůležitějším.Přece když se dva lidi mají rády a chtějí vztah tak tím riskují že jeden druhého navždy ztratí,ne jenom jako svou milovanou lásku,ale i jako přítele.Protože 90% vztahů skončí rozchodem a mnohdy i uplným rozpadem přátelství...Tak když tu osobu tak milujete a říkáté že jí nechcete nikdy ztratit tak je přece škoda riskovat vztahem že jí ztratíte.Je těžký pochopit co se snažím vlastně říct a je ještě těžší nezačít vztah když se dvě osoby milují jen proto aby se jednou neztratili.Láska zaslepuje a proto většina lidí nemyslí v tomhle ohledu dopředu,hlavně mladí.Je těžký nad tím přemýšlet když jste zaslepení láskou...Je těžké odolat pokušení,ale pamatujte si že láska přichází...většinou jak rychle přijde tak rychle odejde,ale přátele zůstávájí...to přece ze svými přátelům pořád vyprávíte do koho ste se zamilovali...a neprobíráte se svou láskou že máte nové přátelé...protože přátelé zůstávají,ale láska odchází.
Autor Kamen s.r.o., 20.08.2006
Přečteno 676x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

jj,mo cpěkně napsaný, jen nwm ,někdy je fakt lepší to risknout..asi...

29.05.2007 18:58:00 | niky x)

Bohužel se někdy nevyplatí riskovat a potom jste uvězněni ve vztahu a nechcete ho skončit, abyste nepřišli o kamaráda a to je to nejhorší. Pro mě je už teď přáelství důležitějsí než láska.

27.08.2006 15:53:00 | Alexita

I přátelé odcházejí a někdy láska zůstává dýl jak oni.. Ale proč nezkusit, zda to spolu ti dva zamilovaní přátelé nevydrží?;) kdo neriskuje, nic nezíská..

25.08.2006 14:36:00 | Katitek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí