Sezení s Láskou

Sezení s Láskou

Anotace: ...pouze jen názor,nic světoborného....

Můj život je jedno velké dobrodružství,což je samozřejmě dobře,jen kdyby mě láska tak nezkoušela!Překážky které mi staví do cesty mi ubírají síly.Je těžké si uvědomit,že právě oni dělají lásku láskou.Každý i já bych chtěla,aby se lidé milovali a neměli důvod se rozcházet,všechno by pak totiž bylo krásnější,žádné slzy by nebyly prolity.Krásné dívky by neměli důvod zdobit své oči stříbrnýmy kapkami.Ty se srdcem velikánským,by neměli důvod uzavírat a drásat si ho.Proč to musí být zrovna takhle bolestné?Ano,vím,já vím proč...Nic není dokonalé a dokonalost sama je jen nicota...Bez toho všeho by byla láska pouhé slovo o pěti písmenech a slavné minulosti.Přesto nesmíme dopustit,aby okolnosti zahubili,tak vzácný cit.Každý mráček rozfoukat a pokud přijde bouřka tak věřit,že jdnou vysvitne sluníčko.Na světě žije hodně lidí,kteří jsou na tom takto a doufám,že též věří,protože věřit znamená být.Proto chci,abyste si z této ne zrovna učené úvahy vzali myšlenku,že láska tady není od toho abychom ji zatráceli,ale abychom jí žili se všemi jejími klady i zápory.
Autor Haydée, 10.09.2006
Přečteno 432x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Děkuji za komentář, jsem rád, že si z mé kritiky nic neděláš. Piš dál, děláš to dobře...

13.09.2006 14:23:00 | Daniel S.

Ty nejsi jedniná, je tady na Literu takových spousta a jedno máte společné. Mluvíte, píšete o lásce, prožíváte lásku a přitom s ní zacházíte jako dítě s tatínkovou pistolí.
S tím pojetím by jste na lásku ani vzdáleně vůbec neměli mít nárok, pokud by Bůh byl soudnější a neměl takový smysl pro humor...
Naučte se s láskou zacházet, naučte se milovat s porozuměním, vůlí a odpovědností, pak budete žít i psát úplně jinak...

13.09.2006 12:50:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí