Síla lásky

Síla lásky

Anotace: Takové malé zamyšlení.Kritizujte,ale můj názor mi neberte.

Jak je láska silná?Přenáší hory?Je to pravda či ne?
Každý zamilovaný by bez diskuze odpověděl ano a hned by vám dal příklad,ale jaktože to zamilovaní vidí jinak než ti co teprve hledají někoho s kým by šli cestou života.Jako člověk co má v srdci lásku vám mohu říci,že já opravdu vidím sílu lásky.Ale kde?Zeptáte se mě.A já odpovím:''Všude,všude kde jsou lidi.''Sílu lásky vidíte,když se podíváte na vaši babičku a dědečka.Ti dva jsou spolu snad celý život a vám to přijde přirozené,ale když se nad tím zahloubáte tak v tom musí být víc než společný byt,záchod,chleba a postel.Je v tom to kouzlo.Řekněte:Proč se děda stará o babičku,když ji není dobře?Přikrývá ji v noci,aby ji nebyla zima?
Tohle všechno co přijde pozorovateli naprosto samozřejmé je právě to proč jsou spolu-láska.Nemusíme dělat velká gesta,stačí jedno pohlazení.Na co velký dům,když ho nemůžete vyplnit?Velké věci se skládají z malých gest.Velká láska vzniká z nesmělých citů.Právě pro tohle všechno nám ke štěstí stačí dvě obyčejná slůvka:Miluji Tě.
Autor Haydée, 17.09.2006
Přečteno 678x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

:-)

19.06.2007 00:44:00 | Bíša

Haydée-Moc krasna uvaha o lasce..tleskam.

18.04.2007 15:19:00 | carodejka

Páni, tak tohle je jedna z nejhezčích úvah, co jsem o lásce četla. A rozhodně máš pravdu:) Krásně jsi to vystihla..
Děkuju za tvůj komentář, potěšil:)

29.01.2007 20:25:00 | Katitek

Máš to strašně pěkně napsané! Ty dwě slůwka: Miluji Tě, mě oprawdu dělají šťastnou. Když mi to powí, tak cítím neuwěřitelné štěstí, swírá se mi jím žaludek, mám husí kůži. A wšechno to je skwělý! Máš naprostou prawdu!!! Souhlasím s celou twou úwahou!!! Je krásná!!! :o)

19.09.2006 10:13:00 | Karlička

Souhlasím... Jo a taky je to dobře napsané...

18.09.2006 09:45:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí