Má lásko

Má lásko

Anotace: Dopis, který nikdy nebudeš číst...

Má lásko,

než začnu psát a vzpomínat, chci ti jen říct, že i když se chováš tak jak se chováš, respektivě jak se chováme k sobě, přesto všechno jsem tě nepřestala milovat. Nemáš tušení, jaká prožívám muka, když jsem bez tebe. Neustále se mi chce plakat nad tím jak jsme dopadli. Myslela jsem si, že když jsme byli u tebe doma a milovali se, že to pro tebe znamená víc než jen sex na jednu noc, u nás vlastně noc třetí. S těžkým srdcem jsem opouštěla místo vedle tebe, ale musela jsem. Nevím proč, nechtěla jsem, aby ses probudil vedle mne.Celou dobu zarytě mlčíš a neposloucháš co ti říkám. Cítím, že se odcizujeme a ztratíme vše, co jsme měli. To krásné, nekonečné přátelství. Nemůžu tě mít celého, tak tě radši nechci vůbec. Chci zapomenout. Zapomenout na tebe, tvé polibky, tvé tělo. Nedokážeš pochopit, co bych dala za každé tvé pohlazení, tvůj úsměv. Ptáš se, proč jsem ti utekla? Zařekla jsem se, že mě nikdy neuvidíš plakat, nikdy nebudu plakat před tebou. Víš lásko, já mám svou hrdost a nebudu se ponižovat a prosit tě o tvou lásku. Uvědom si, že mi to taky ničím neulehčuješ. Budeme se trápit oba. Já pro nenaplněnou lásku a ty pro ztrátu kamarádky. Na tom ti záleželo nejvíc, vždycky. Ale nejlepší kamarádi si neubližují. Nemohu za to, že jsem se do tebe zamilovala, je to osud, který nám vyšlape tu cestičku tím správným či nesprávným směrem. Ubíjí mě pohled na tebe a jiné slečny, co kolem tebe krouží. Mám chuť si tě bránit, ale nemám právo, nepatříš mi. Tak jediné, co mi zbývá je se tě navždy vzdát, lásko. Tvý přátelé mi tvrdí, že mě nosíš v srdci, ale že mám počkat, že se hledáš. Jak dlouho, lásko? Nejlepší lék na zhrzenou lásku je náruč někoho jiného, ale já nemám sílu ubližovat dalším lidem kolem. Každý den, každou noc si říkám, že musím na tebe zapomenout, myslíš si, že to jde ze dne na den? Může to trvat měsíce. Nikdy bych si neřekla, že budu milovat zrovna tebe. Ptáš se, co se stalo a přitom sám víš, co se děje. Lásko, ubližuješ mi a já si to nezasloužím. Pokaždé jsem tady byla pro tebe, když jsi mě potřeboval a když tě potřebuji já, tak u mě nejsi. Proč? Asi mě nenávidíš za mou lásku k tobě. Nezlobím se na tebe, já to chápu, vždycky jsem tě vlastně musela chápat. Máš svůj svět, do kterého vůbec nepatřím a přitom v něm chci být. Jen kvůli tobě. Co by za to jiný dal a ty mou láskou pohrdáš, proč? Bojíš se zamilovat, protože se bojíš, že ti ublížím? Taková já nejsem, neumím ubližovat. Když miluji, miluji celým svým srdcem a ty to víš. Netrap mě prosím, přála bych ti, abys aspoň vteřinu cítil bolest, kterou v sobě nosím. Pak bys teprve pochopil, jak moc pro tebe trpím. Nemůžu ti řídit tvůj život, je to všechno tvé rozhodnutí, ale pak se nediv, jaké to má následky. S těžkým srdcem se s tebou budu loučit, ale já nemám jinou možnost, než odejít z tvého života. Bude to pro nás jednodušší.Vím, že ti taky nebude lehce na duši, ale jednoho velkého břemena se zbavíš, mé lásky. Nestojíš mi za to, abych se přestala smát, chodila jako tělo bez duše, protože já miluji nejen tebe, ale svůj život a své přátele, na kterých se můj smutek odráží a já nechci, aby oni trpěli za mou lásku. Opouštím tě, i když nechci, opouštím tě i jako kamarádka. Nezůstane nám nic, jen prázdno v duši. Tak si to lásko chtěl? Já ne, ale mám snad jinou možnost? Nemám. Dávám ti sbohem, i když u toho pláču, dávám ti sbohem, i když toho snad budu jednou litovat. Proč? Pro jednu nenaplněnou lásku jsem ztratila človíčka, o kterého jsem se vždycky mohla v těch nejtěžších chvílích opřít. Sbohem má nenaplněná lásko. Naše cesty se rozešly, navždy.
Lásko, nikdy tě nepřestanu milovat.
Miluji tě, a ty to víš.
Sbohem...
Autor jadie, 25.09.2006
Přečteno 1552x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (6x)

Komentáře

Už s chmurným mírem vchází chmurný den,
a samo slunce těžkou hlavu skrývá.
Jen zprostit toho, kdo je nevinnen
a trestat provinilé ještě zbývá.
Však věčně bude srdce jímat znova,
žal Juliin a bolest Romeova.

William Shakespeare

PS: Snad pochopilas, že Ty's Julie a on je Romeo :)

29.05.2007 16:07:00 | Katherin

Píšeš mi z duše,já jsem se sice s tou mojí láskou nemilovala ale hodně okoli sexu.Rozplakala jsme se nad tvojí uvahou jako malá holka.Ale co dělat jsem v podobné situaci jako jsi ty ,víš ale já se nikdy nevzdám,nemůžu.Celý svůj život bych si potom vyčítala,že jsem nechala jít někoho koho jsem milovala:-) ač to je strašně težké budu se snažit udělat cokoliv,COKOLIV abych mohla naplno milovat.Řekl mi že mě má rád,tolik jsme toho spolu prožili jen náš vztah nebyl postaven na přátelství ,nýbrž na přitažlivosti,miluji ho a nikdy se nevzdám lásky a ty bys to taky neměla dělat ač vím,že po čase stalo by se ti to vysvobozením..Nedokázala bych to..A neb jak řekl ¨Romeo:,,na křídlech lásky přeletěl jsem zeď,let lásky nezastaví ani hradby.Co láska může a chce to udělá..,, Když miluješ jsi nesmrtelným,,:-) popřemýšlej abys jednoho dne nezjistila,že jsi udělala nenapravitelnou chybu...

03.10.2006 21:03:00 |

je to moc krasny....nj ale mužu řict,že nejsi jediná ,kdo tohle prožíva(bohužel)---ale fakt hezky.možná si to jednou přečte...

28.09.2006 19:49:00 | Denda

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí