jít či stát?

jít či stát?

Anotace: o lásce, lidech, poselství, vlastně se to špatně píše...spíš čtěte a nebo ne, vždyť se nejedná o ostří nože

znáte ten pocit, když vám písnička všechno připomene? a třeba je to i písnička, o které on nemá ani ponětí. písnička, jejíž text vás zaplete do pavučin lásky, prohry, zklamání, snů-těch krásných a naivních happy endů hollywoodu. tohle se mi děje, pokaždé! jako teď, poslouchám Far Away, bohužel nevíte, co pro mě ta písnička znamená, vždycky, když slyším její tony, naskočí mi husí kůže, a celé 3,58 min mám mrazení, takový zvláštní pocit, myslí na mě?? tak mě napadlo, co když mají určité písničky předat poselství určitým lidem...? v té mé se zpívá-never let me go! nikdy mě nenech jít... taky si to přeju, každým centimetrem své duše...jenže, my přece nežijeme v pohádkách. a i přesto, si stavíme nádherné vzdušné zámky, které krutou realitou spadlou na zem...roztříští se o betonové chodníky, nebo narazí do panelových zdí baráku... a přitom byly tak krásné, ty naše zámky. měly komnaty, krásné dveře a za nimi, byly hromady krásných snů. těch nejniternějších, ale i těch, které všichni znali. jen pár tonů, pár tesklivých anglických vět a celý den je v toskách depresivního zámku, kdysi tak krásného! znáte taky ten pocit?
určitě ano, v noci, kdy se naše podvědomí probouzí tajně si plníme sny, létáme, milujeme, a jsme s těmi, co jsme ztratili.... potom přijde ráno, a usměv vystřídá panika, kde jsem? co se stalo? jak je to možné? snad proto, mám chuť sáhnout po ostří....jít si jako už mnohokrát lehnout do horké vody a zkončit to trápení, jen jednou. a všechno by zkončilo! konec by byl procházení se v troskách toho velkolepého paláce, konec by byl slzám, smutku... začala by nová doba, doba prázdnoty! ale vždyť by to nebylo zas až tak odlyšné, umřít.... umřít, když už naše city umřely, nebo když si myslíme, že jsme ztratily veškerou náplň života.. taky jsem umřela. jenže smrt není vykoupením, je to začátek...
Autor Gwladus, 03.10.2006
Přečteno 486x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A pak těch písniček za život může být několik, každá jinak, a přitom velmi podobně zní. Možná to nebude tolik v těch písních, možná to je víc v nás samých, protože to co nás upoutává, tam vidíme jen my. A tam se projevuje naše já. Buď vděčná za tenhle smyslový dar, protože to činí Tvůj život bohatším a jistě krásnějším.

10.10.2006 01:37:00 | Mikeiro

líbí se mi jak jsi to napsala.. je to hodně upřímný,a je to znát.. jinak takovou písničku mám taky.. vždy když jí slyším,tak se mi hrnou slzy do očí a vzpomínám na všechno co jsem zažila s jedním človíčkem.. já už jsem se dávno snažila upustit od touhy,vzít si tu žiletku.. nebo cokoliv jiného.. a snažila se žít, roztříštit tu bolest.. a usmívat se na svět.. ale teď jakoby se opakovala minulost.. začíná to znova, a myslim že už nemám sílu se přetvařovat.. jinak píšeš moc pěkne..

03.10.2006 17:01:00 | Terry

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí