jaka je láska

jaka je láska

Anotace: laska je stěstím,které můžeme prožít....

Řiká se, že láska je štěstím, které můžeme prožít.Možná tak před několika dny bych souhlasil, ale dnes ne.Milujete,mate rád, otevřete svoje srdce tak, jak je to jen možné a myslíte si, že jste se dostali na samý vrchol štěstí a že ted a vedle ní už vás nemůže potkat nic zlého.Milujete zelen jejích očí,gesta,pohlazení,umí se kouzelně přitulit a mít ten nádherný zasněný pohled, její plet ve vás vyvolává touhu malovat a umět zachytit její neopakovatelný úsměv. A věříte a doufáte....pak náhle jak blesk z čistého nebe zjistíte,že je to jen syrová vypočítavá hra,předem rozehraná a naplánovaná jak podle pravítka.To co první bude bolet je zrada na vašem toli zranitelném srdci a tam, kam se nikdo jiný než ona nedostal, bude se svíhet jak raněné zvíře a budete doufat, že se mýlíte. čas vám ale ukáže, že jste se nemýlili a půjdete dál, s bolestí s prázdnotou a vaše sny se propadnou do té nejhlubší propasti a tam tam se těžko hledají.Co je horšího než zrada na lásce?
Autor zviřátko, 31.10.2006
Přečteno 492x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Láska je všechno co si dokážeš představit. V jednu chvíli teplý ohýnek u tvého srdce, ve chvíli druhé je jako ledová střela hluboko v tvých útrobách.

19.11.2006 19:42:00 | Alucard

Moc děkuji za komentář :-)

Drž se... pro bolest je vážně nejlepším lékařem ČAS.

15.11.2006 17:56:00 | Levandule

Pro toho, kdo zažil zradu vždycky není nic horšího, ale znala bych něco horšího - zradu přítele. Jenže - pro každýho je něco jinýho. Ty jsi zažil zradu v lásce. Ale to přebolí. Chce to čas a v tvém případě to vypadá, že hodně času, ale z týhle neúprosný bolesti se dostaneš, to se neboj. Zas budeš moct věřit. Ale musíš tomu dát čas a volnej průběh. Bude to dobrý.

07.11.2006 10:49:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí