laska je dar

laska je dar

Anotace: a dar nelze považovat za samozřejmost

Láska prichází tehdy, když jsme schopni ji přivítat ve svém srdci i když nekdy nečekane. Znám jednu lásku díky bohu za ní,přisla ,už když jsem neveril a zpočátku jsem ji podezříval z neceho velmi spatného, ale čas, ten moudrý lékař mne nastestí vyléčil a já ted vím ,že miluji tu nejbájecnejsí zenu, kterou jsem mohl kdy potkat.Miluji její smích,miluji její gesta, miluji její nezná přitulení a vše čím mi je a doufám jestě bude. Dnes se mi vrátila z nemocnice, kde snad vse dopadlo dobře a nedovedete si představit tu radost, když jsem zase pohlédl do jejích zelených očí a našel tam me tak známé jiskricky stestí. Byla to uleva ji zas držet v náruči,cítit tep jejího srdce a vedet,že pro ten okamžik bych obětoval cokoli.Obejmout jí a citit jak se jak ptáče tulí k mému rameni, to je krásný a nikdy neopakovatelný pocit.Jsem nesmírně vdecný všem tem náhodám, které mi jí přivedly do cesty a je to nádherné.
Autor zviřátko, 15.11.2006
Přečteno 562x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Přeju Ti hodně štěstí!!! Teda - přeju Vám hodně štěstí!!! ;o)

17.11.2006 16:52:00 | Karlička

Taky bych rád věděl (poznal) co je to ten ,,Lékař času".
To musí bejt skvělý...snad to znamená, že mám...čekat ?

16.11.2006 08:37:00 | Ekonom

Tak vidíš... v minulém komentáři píši o lékaři času, a Ty o něm taky víš :-)
Fandím Tvé lásce, život s láskou je vždycky bohatší :-)

15.11.2006 18:00:00 | Levandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí