Milována

Milována

Anotace: Jaké to je?

Nedávno mi můj kamarád položil zvláštní otázku.,,Vím jaké je to milovat, ale jaké to je být milována?´´ Musím se přiznat, že mě to přivedlo do rozpaků a nevěděla jsem, co mu na to říci. Když se vás někdo zeptá, jaké je to milovat, většina lidí odpoví bez obtíží, aniž by se nad tím více zamysleli, protože už od mládí se zamilováváte, odmilováváte, ale někdy se to osoba vašich zájmů ani nedozví a neví, jaké to je být milována. Je to jiný pocit, než ten, který máme, když milujeme? Jsme šťastní? Smutní? A nebo to většina z nás bere jako hezkou lichotku, po které se naše ego ocitne zas o trochu víš? Mnoho otázek, málo odpovědí.
Byla jsem milována, ale v tu dobu jsem to brala s jistým odstupem. Brala jsem to na lehkou váhu. ,,Ale to víš, že tě taky miluju.´´ Cítila jsem se pořád stejně jako obvykle. Měla jsem mít spíš nějaký nepopsatelný pocit, který by mnou prostupoval? Jak tedy odpovědět na otázku, jaké to je být milován/a?
Autor Pincik, 03.12.2006
Přečteno 524x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Být milována...
pocit toho, že na světě je člověk, kterej pro tebe udělá vše, pro kterého jsi ta nej i když máš uhrák na nose a šílený vlasy:), ten pocit hřejivýho tepla, když se ráno probouzíš a ten druhý tě obejme a kouká ti tááák zamilovaně do očí...
ne, nejde to popsat, to lze jen cítít a myslím že to všichni cítí obdobně...

06.12.2006 12:29:00 | Pajiku

Být milována je nejkrásnější, co v životě zažiješ. Stane se to jen jednou a poznáš to.
Až nebudeš schopná slova.
Až budeš plakat štěstím.
Až mu to uvidíš v očích.
Až v zrdcadle neuvidíš sebe, ale jeho.
Ten pocit je tak neskutečně krásný, že hrozně bolí.
Je to pravá láska.

04.12.2006 18:23:00 | Jan Čihoský

Neřekl bych stejný, snad podobný ..

03.12.2006 20:29:00 | Miro Sparkus

Já vím, že na každého to působí jinak, ale jestli na to vůbec ta odpověď je...Ona je, ale jestli se to dá slovy vyjádřit a ne jenom třeba činy... To mě zájímá... Každý to prožívá jinak, ale určitý moment musí být u všech stejný, ne?

03.12.2006 20:24:00 | Pincik

Odpovědět nelze .. city jsou podobné, ale pro každého vždy jiné. Někdy můžeš být milována a spíše tě to trápí, než aby tě to rozveselovalo, nebo jsi naopak nepopsatelně šťastná .. je to jen můj názor, páč já nevím jaké to je .. jinak bych se tě taky neptal ..

03.12.2006 19:45:00 | Miro Sparkus

Je to dávno, jaký to jen bylo..
Cítíš se dobře, protože víš, že na tobě někomu záleží. Cítíš se krásná, protože víš, že pro někoho jsi nejkrásnější. Ale je to něco víc.. ale nevím jak to říct.
opravdu se to slovy vyjadřuje těžko.. cokdyž to každý prožívá úplně jinak?

03.12.2006 15:58:00 | Kapika

Já jsem jen nevěděla, jestli tu odpověd nemůžu najít jen já a ostatní lidi to třeba cítí jinak a odpoví si na to.....A doufám, že tu jistotu najdeš!

03.12.2006 14:23:00 | Pincik

Je pravda, že je mi teprve 15, ale byla jsem už někým milována. Jenže s tím někým to skončilo. A nelituju toho! Bylo krásný vědět, že 18tiletej kluk, kterej je od tebe skoro 400km tě miluje a na jinou nemyslí! S ním jsem si byla jistá, ale z mojí strany ta láska vyprchala a proto to skončilo. Ale nelituju toho - to ani nápad. Je krásný vědět, že tě někdo miluje!
Teď mám vztah, kterým jsem si ze začátku byla jistá, ale teprve nedávno - dva tejdny to asi je... jistota skončila, ale ne mojí vinou! A teď ten pocit... nevím, ale nějak ho nemám, že bych byla milována. A je to škoda! Ale snad tu jistotu zase najdu.
Věřím, že to bylo rozhodně těžký... ale na to se prostě nedá odpovědět!

03.12.2006 13:53:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí