Guardian Angel

Guardian Angel

Anotace: Je možné zamilovat se do svého anděla strážného?

Život je tak krásný, když má člověk pro co žít, když má po boku svého anděla strážného, který Vám ve všem pomůže. Člověk žije (tedy podle mě) pro lásku, spíše bych řekl, že žije aby miloval. Člověk se zamiluje do opačného (krom 4%) pohlaví svého druhu. Žije se svým partnerem mají se rádi, ale někdy to neklape a partnerství se rozpadne, a já se ptám proč není nějaká jistá životní láska, abychom věděli jak to skončí? Ale na co se to tady vůbec ptám…vždyť tohle je přeci život, tak nemůžeme vědět jak to všechno skončí.
Ale co kdybychom to náhodou věděli jak to skončí? Co kdybychom se zamilovali do někoho u koho víme, že nás neopustí? To by bylo krásné, nemyslíte? Co kdybychom se zamilovali do svého strážného anděla? Jde to vůbec? Já bych řekl, že možné je všechno. Tak proč bych nemohl strávit zbytek života se svým andělem…
Tak nevím jak to vezmete, když napíšu, že jsem se zamiloval do svého anděla strážného…Je to tak. Já miluji člověka, který má na mě dohlížet. Říkám si jestli je to mé štěstí, že jsem našel svého anděla jako mou milovanou, nebo všichni čekáme až k nám jednou náš anděl dorazí do našeho světa, až přijde náš čas.
Všem moc ze srdce přeji, aby našli svého anděla strážného co nejdříve..:) A jestli se vám to nelíbí, tak to radši ani nekomentujte :))
B*B*
Autor I´Evolym Retsis, 04.12.2006
Přečteno 451x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

***o.))

02.10.2007 00:27:00 | carodejka

myslím,že vím o čřem píšeš a myswlím, že mám to štěstí,že se mi podařilo to samé.Tak ti držím palce.

07.12.2006 14:15:00 | zviřátko

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí