doku je laska

doku je laska

Anotace: dokud je laska je nadeje

Přečetl jsem si tu článek dokud je čas a musím napsat,že byl mnoho o tom, co ted prožívám.Laska je a nechci o ni prijít,ale nekdy se mi zda strasne složitá a v maličkostech se zamotá nekdy tak, že neví jak ven.Vím, že mne má ráda, ale nekdy delá bláznive nepochopitelné veci snad prave proto ze mne ma rada-Jsem rád, že jsem ji poznal prožili jsme spolu tolik kolik se nekdy ani neprozije a co se da prožit jen když se lidé milují.Máme společná místa,společne doteky, společné usmevy a přece mi nekdy nerozumí, ale i to asi k lasce patří. Proto si myslím, že lidé by meli své dny žit tak, jako by to mely být dny poslední protože nikdo z nás neví co se zítra přihodí a nekdy by mohlo být zítra už pozdě na to, co jsme chteli třeba udelat.Chi tim jen řici, važte si lásky a každé minuty a vteriny, které s ní muzete prožít,protože láska obohacuje život ze vseho nejvíc.Proto mam rád její smích,mam rád její letmá gesta, která jsou pro mne tak jedinečná a má rád vše, co mi přináší do života.Laska nepřichází vždy,když ji chceme nebo když ji usilovne hledáme,ta moje přišla naprosto nečekane a v dobe když jsem si myslel,že již mne nemůže nic překvapit a že mi život dal vše,co mohl. A když se najednou objevila připadalo mi to a dosud nekdy připadá jako zazrak.O to víc prožívám každy okamžik s ní a jsem za nej hluboce vdecný.
Autor zviřátko, 13.12.2006
Přečteno 444x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí