Vyznání lásky (můj nejryzejší cit)

Vyznání lásky (můj nejryzejší cit)

Anotace: …protože když tu nejsi, všechno se bláznivě ochlazuje a ztrácejí se barvy.

Ach, ty bys mohl být mou velkou oporou, mohl bys mě zachránit, když to budu nejvíc potřebovat, ale naše cesty se tolik rozcházejí.
Neudělala bych všechno, abych mohla být s tebou. Nemiluji tě dost, ale miluji tě strašně.
A proto se tě nemůžu vzdát. Proto umírám touhou být ti nablízku, a když se chci zabít, zvedneš mě ze země jedině ty. Tvá ruka, tvá moc, ošetříš mé rány hebkou dlaní a pomůžeš dýchat, nabídneš svou sílu, žiješ mnou, dokud to nedokážu sama.
Nekonečně mi pomáháš, jsi můj strážný anděl. Jsi tu pokaždé, když pláču, když padá sníh a mně mrznou tváře, když mě pomlouvají ostatní, když je mi všechno jedno a směju se jako blázen, když se cítím ukřivděná… jsi krůpěj rozpuštěnýho ledu putujícího po špinavým skle autobusu, když jedu do školy, jsi každé písmenko abecedy, první výkřik života všech dětí, máš nekonečnou moc zachránit, spasit tenhle svět.
Nemůžu tě nemilovat. Nemůžu tě neobdivovat. Jsi tak silný, že ani králové tě nemůžou zabít, protože by to zabilo je. Máš tolik záře kolem sebe, že je těžké, nemožné tě spatřit skutečného. Můžeš změnit strukturu vodíku, srovnat se zemí Čínskou zeď, stvořit planety…
Tak prosím, zachraň první mě. Jen o to tě žádám, začni se mnou. Svět tě potřebuje, ale já tě miluji. Jen buď chvíli se mnou a bude to už věčné.
…protože když tu nejsi, všechno se bláznivě ochlazuje a ztrácejí se barvy.
Autor *L.I.T.H.I.U.M*, 24.12.2006
Přečteno 1004x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (6x)

Komentáře

Moc děkuji všem za pochvaly i za souznění :)

31.12.2006 14:22:00 | *L.I.T.H.I.U.M*

Cítím to, přesně jak to píšeš... nacházím se v každé větě, v každém slově... Chtěla bych to vyjádřit tak jako ty, ale nemůžu, nejde to. A tak jen dále čekám a tiše prosím...

30.12.2006 14:04:00 | Atomovka

Krááááááááááááásně napsaný!!! Jak líp vyjádřit to, co právě citíš.. fakt jsi to napsala mimořádně nádherně! A přeju Ti, ať tě zachrání... ať tě vyslyší!

30.12.2006 12:52:00 | Karlička

Vím to tak napůl :) Ale jsem strašně ráda, že to říkáš zrovna ty, protože, co jsem od tebe zatím přečetla, tak bylo naprosto nádherný.

27.12.2006 19:55:00 | *L.I.T.H.I.U.M*

"Svět tě potřebuje, ale já tě miluji." To se mi moc libilo. Cely se mi to libilo. Umis moc hezky psat, vis to?

27.12.2006 10:02:00 | Camper

Určitě nás jednou zachrání, Lizzie, já tomu strašně věřím a už jenom to mě zachraňuje...:)

26.12.2006 18:54:00 | *L.I.T.H.I.U.M*

proč mám tak strašně podobné pocity?...a ta bezmoc kolem...co když mě nezachrání?...

26.12.2006 15:52:00 | Lizzzie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí