Vztah na dálku

Vztah na dálku

Anotace: Člověk občas potřebuje se vypsat z pocitů...

Vztah na dálku..samota, i když sami nejste..víte že kousek od vás čí kousek dál je někdo kdo vás miluje, kdo o vás stojí, kdo s vámi chce být stále, ale není to možné, protože nemáte zatím v osudu dáno aby jste trávili společný život a je jedno zda je partner zadaný či nikoli...Cítíte se sami i přesto, že jste denně ujišťování o tom, že právě vy jste životní láskou..ale..přijdete domů a víte, že vás čeká další den, další odpoledne bez této milované osoby, další večeře bez toho aby jste ji uvařili nejen sobě, další uléhání ke spánku aniž by jste políbili někoho o kom si myslíte, že je váš svět a je tu další ráno kdy se probouzíte bez vřelého polibku a přáním krásného dne. A celý kolotoč začíná znova. Myslíte si, že vzdušné zámky jednou proměníte ve skutečnost. Nevím zda to tak v životě chodí, já bych byla moc ráda, ale zároveň mě realita přesvědčuje o tom, že se tato skutečnost děje jen v pohádkách.
Vztah na dálku má velmi důležitou funkci - prověřuje pevnost a skutečnou hloubku citů. Vztahy na dálku by totiž neměly zůstat trvalým a konečným způsobem milostného sblížení, ale spíše jakousi dočasnou zastávkou. Nevím jak dlouho se dá tento vztah vydržet, velmi záleží na intenzitě a četnosti společně strávených chvil. Říká se, že láska hory přenáší, kdyby tomu tak bylo, neexistují vztahy na dálku a není tolik lidí smutných a nešťastných, i když relativně šťastných. Ono totiž nic vám nenahradí osobní kontakt, pohlazení, pohled do očí druhého. Vztah na dálku je vytoužené shledání a bolestivé loučení, jsou to chvíle kdy vše o čem jste jen hovořili, o čem jste si jen psali proměníte ve skutečnost, ale pak..jste zase sami a vám nezbývá nic jiného než se těšit na další společné chvíle..nakonec co vám zbývá když svou životní lásku tak milujete a doufáte, že zrovna vy jste v pohádce...
Autor mankey, 04.01.2007
Přečteno 775x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí