Potřebuju pomoc

Potřebuju pomoc

Anotace: Kdo to chápe, ať mi to vysvětlí :-)

Ok. Je to sice nevšední. A u mě naprosto nemyslitelný ale je to tak. Potřebuju pomoc. S klukem. Věřte mi, většinu lidí přečtu hned na poprvé. Z SMSky odvodím pocity pisatele. Ale s ním si nevím rady. Možná je to proto, že mě přitahuje a s nejvyšší pravděpodobností to ví, a jen si se mnou hraje. Ale už k věci. Zkusím popsat jeho chování a Vy mi, prosím, kdokoli řekněte, co si myslíte, že to je. 
Mimo skupinu ho nepotkávám. A když, tak se většinou jen pozdravíme. Občas do mě šťouchne ale to je jen takový zvyk. Dělá mi to víc lidí. (Neberte to jako šikanu, já se dokážu hodně tvrdě bránit. S kamarádem se do sebe občas tak pustíme, že si pak oba mneme některou část těla.)
Ve skupině je to jak kdy. Občas na mě mrkne, občas mě úplně ignoruje, někdy si ze mě dělá srandu nebo si se mnou normálně povídá. Když jsme poblíž sebe, málo kdy se nic nepřihodí. Zrovna před týdnem měl asi hodinu sexuální narážky. (Je to strašný machr.) A pak mě hladil na noze a sledoval, co udělám. No, co asi, vzala sem mu ruku a položila jí vedle. To ho bavilo docela dlouho, nakonec si vedle mě lehl a sledoval mě. Pak ale přišel na další věc, kterou by mě mohl provokovat. Vyhrnulo se mi tričko a bylo mi vidět kousek kůže. A tak mě začal, jakože strašně sexy, hladit. Kdybych věděla co tím myslí, nechala bych ho. Jenže v místnosti jsme nebyli sami a on pozoroval moje chování. S povzdechem, typu: strašně mě otravuješ, jsem mu ruku dala vedle.
Tak mi řekněte, hraje si se mnou? Plno lichotek, doteků, náznaky navržený sex a do toho všechno to vzrušené čekání na moje rekce. Baví mě to, ne že ne. Proto to s ním hraju dál a v duchu mám nejspíš stejnou otázku: ,,Co si asi myslí?“
Autor Floragrass, 24.04.2012
Přečteno 655x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nevím, do jaké míry je toto dílo aktuální ani nejsem nějakým znalcem vztahů, v každém případě zastávám názor, že jestli to s Tebou myslí skutečně vážně, tak tě bude chtít někam třeba pozvat - do čajovny, na procházku,.. kamkoliv.

06.01.2013 13:20:22 | Wor

já bych se ho zeptala a před všema....a pěkně nahlas...:-p

14.06.2012 12:40:56 | Liduška

AHOJ, děkuji Ti za komentář k mému pozdravu na liter.cz. Radši nebudu číst komentáře k tvému článku o úvaze, abych mne nějak neovlivňovaly. Já si myslím, že jste celkem daleko, otázkou je spíš jestli to myslí s tebou doopravdy a nebo si jen hraje a jde mu o čistý sex. Já bych z tohoto jednání odhadl, že sex 100% chce a má tě dozajista rád, jen je otázkou, co čekáš ty, zda-li mu chceš z lásky dát i za cenu toho, že ti uteče za jinou i po té jedné noci, což tě asi dozajista zklame a pokud to bude solidní kluk, tak neuteče, ale vzhledem k tvému mládí se můžete někdy prostě rozejít jako přátelé. Ber to tak, že je ti 19 let a ten opravdový nemusí být tento kluk, ale třeba, až ten třetí, čtvrtý ... . Nechci ti brát iluze, ale počítat musíš se vším i když to bude z lásky a bude se ti to líbit, asi jsi panna, jak to tak vypadá, tak bych v tom nehledal vědu a on to možná i ví, ale nepředpokládám, že mu jde jen o to, sama poznáš jaký po té noci je, formát zůstane a hlupák zmizí. Mé myšlení by bylo asi takové, že mi jde o sex a pokud jsi fakt hezká, tak mi nejde jen o to tvé panenství, ale o vztah a třeba i celý život, ale to ti dneska ten kluk prostě neřekne, jemu jde o to prožít s tebou opravdový sex a je to na něm jestli tě opustí a tak to musíš i tak vidět a ne probrečet zbytek života !

14.06.2012 09:47:23 | čáryfuk

já bych to viděl celkem jasné...;)

07.06.2012 01:39:36 | Fráze

Jasné?

07.06.2012 21:32:47 | Floragrass

Můj pohled, nic víc. Né, že se budeš řídit, tím co Ti zde někdo napíše, protože kterákoli jiná osoba, je 3. kolo u vozu a jen ty víš jak on se doopravdy chová a jaké vysílá signály.
S takovými kluky už jsem se setkala a upřímně, spíše obdivuji tebe než-li jeho, že vydržíš se na nic nezeptat, nic nezkusit. Možná si tě proto váží o to víc, možná proto, že si nedosažitelná to dělá. Bohužel, kluci jsou lovci a jak ty říkáš, pokud je to známý odvar machra, hledala bych si zadní vrátka u jiného, aby jsi nezůstala se zlomeným srdíčkem. Proč tě nepozve na kafe ? Na večeři ? Ví, kdy máš narozeniny ? Zdraví tě, když příjdeš do místnosti ? Jelikož je lovec a jelikož lovci loví to co chtějí, myslím, že z tohohle co vím, tě chce dostat buď přinejlepším do postele, nebo jsi hračka-kamarádka. Zkus to posunout vpřed, přinejmenším se zeptat...
Posílám trochu štěstí a hrdosti, nejsme žádná Béčka :-))

04.05.2012 02:34:22 | Lirael

ježiš, to bych taky chtěl z sms poznat pocit. :)
Já většinou z textu tipuju lidem věk: tobě jsem tip 17.
Já se v lidech vyznám naprosto minimálně, ale nejspíš bych usuzoval z toho, jak se choval v minulosti: pokud se chová(l) takle ke všem, tak s tebou flirtuje. Jinak možná něco cítí. (z mý zkušenosti je to, že když si myslím, že něco cítí, vlastně to spíš cítím já).
A co si myslíš, že si myslí, že si o něm myslíš? :-)

24.04.2012 18:48:56 | ewon

Neměla bych se urazit, že si typoval 17? :) Já vim, měla bych být rozumnější. Jenže to mě nebaví. A on mě štve už víc jak rok. Co on si myslí, že si myslím? Celkem si zakládám na tom, že mě jen tak někdo ,,neodhalí“ :) Ale vzhledem k tomu, že se k němu chovám trochu jinak, tak musí tušit, že k němu asi něco cítím. Ty by si zvládl s někým flirtovat víc jak rok jen ze srandy? Já ne. Ale on asi jo. :-)

24.04.2012 20:06:28 | Floragrass

já bych to rok nezvlád, já to nezvládnu vůbec. Jsem zvědav jestli ti tu někdo užitečně odpoví. :-)

24.04.2012 20:36:18 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí