Láska bez místenky

Láska bez místenky

Anotace: Pocit, který je vždy jiný..

Láska.. Co je Láska? Nevím, možná to není nic. Možná to je jen vzduch, nedopálená cigareta, slib nikoho a ničeho. Přejeme si abychom jí poznali pak se bojíme, abychom jí neztratili.Když jí ztratíme je pozdě, když jí najdeme je brzo. Máte pocit že něco není v pořádku že to není podle vašich představ. Že by jste to měli skončit, skončit? Co skončit? Skončit to trápení, a jít vstříc dalšímu vyčítání, trápení a breku že jste jí zahodili, kvůli něčemu. A vstupujete do ní, bez ničeho..Láska, láska.Bazén co je vypuštěn, děti co už dávno neplavou, lehátka co jsou prázdná, počasí které mrazí. Naděje se vytrácela když vlak vyjel z nádraží, a ztratila hned jak vlak do jel do dané stanice, na dané místo v daný čas..Čas který vlak za sebou nechal,naději nechal někde na kolejí..Možná až někdo pojede tím směrem možná kdo vystoupí na tom nádraží co z ní vlak odjel, možná se na něj přilepí.Dotyčný zní bude mít radost, nebo jí tam nechá tam válet, přenechá chudým, daruje dalším cestujícím, nebo si jí ani nevšimne..
Autor Krásná neznámá, 10.06.2012
Přečteno 722x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí