Sen o dívce

Sen o dívce

Anotace: Muž chce jednu dívku,ale ona nechce jeho.

Sedím sám v pokojí a hlavou se mi honí jen jedna jediná myšlenka.Myšlenka na dívku,kterou jsem miloval a stále v hloubi svého srdce miluji.Můj život s ní měl smysl.Ted když jsem ji ztratil, můj život postrádá smysl.Stále na ni musím myslet.Ta dívka mě udělala štastným.Chtěl bych ji zase držet za ruku,obejmout ji,hladit po vlasech,dívat se do jejích krásných očí a líbat ji.Jenže je to sen, který se mi bohužel nikdy nesplní.Rád bych sní chtěl opět prožívat krásné chvíle.Povídat si s ní a smát se.Moc ta dívka pro mě znamená.Nikdy nezapomenu na ty chvíle co jsem spolu prožili.Mé pouto k ní je tak silné.S ní jsem viděl svou budoucnost stejně jako přítomnost.Bez ní nevidím žádnou budoucnost.Tak moc bych ji chtěl zpátky.Mé srdce bije jen a jen pro ni.Chtěl jsem s ní být štastný navždy,ale bohužel už s ní nemohu být, protože mě už nechce.Mé srdce stále krvácí.Nikdy na ni nezapomenu, byla pro mě vším a stále je.Mé srdce bije jen pro ni.Chci s ní žít a být s ní štastný,ale to je sen který se mi bohužel nemůže splnit.

http://www.youtube.com/watch?v=sQR2gqrEZls

http://www.youtube.com/watch?v=uxl1RaPKgDE
Autor Raďa, 07.09.2012
Přečteno 1266x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ráďo, měl by si zkusit žít nový život a pokusit se na mě zapomenout. Protože já teď prožívám něco po čem jsem vždy toužila. A vím, že my dva bychom se ve vztahu spolu jen trápili. Držím pěstičky ať se brzo najde i ta pravá u tebe. Já jsem to nebyla.

14.09.2012 09:50:23 | Nikolka

Snažím se zapomenout,ale nedaří se mi to.Tak moc mi na tobě záleželo.Miloval jsem tě.Ted už je to všechno pryč.Snažím se začít žít nový život,ale zatím bez nějakého vyššího smyslu.Přeji ti at jsi štastná a at se ti daří ve škole, at se ti splní tvé sny.

14.09.2012 10:24:03 | Raďa

Pokud tě ta dívka nechce s tím nic neuděláš ,láska nejde vynutit..jednou něco skončí a tak pokud si sní byl pamatuj si to dobrý ..horší by bylo kdyby nebyla,kdyby odešla z tohoto světa..pak už by nebyla žádná naděje,takto víš že žije a pokud ji opravdu miluješ .musí ti stačit že budeš vědět že je šťasná..vím je to těžký..ale ve vstahu vždycky ale vždycky vyhrává ten kdo miluje míň.Prostě tak už to chodí.Toužíme vždycky po tom co nemůžeme mít nebo co jsme ztratili..ale to je život..snad ti vypsaání pomůže se smířit :-)

07.09.2012 17:12:01 | xoxoxo

Miluju ji a vím, že je štastná.

07.09.2012 17:15:59 | Raďa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí