Zamilovanost

Zamilovanost

Anotace: Každý člověk zažil někdy něco krásného .. Snad každý člověk se zamiloval... Jaké...

Každý člověk zažil někdy něco krásného ..
Snad každý člověk se zamiloval...
Jaké je to vůbec být a hlavně cítit se zamilován??
Je to ten pocit kdy cítíte že nejste samy?? Že jste naplnilo to prázdno co tam bývalo ?? To že bez toho druhého nemůžete byt a nebo to jak stále myslíte na něj? A nebo snad to když máte v hlavě jen jeho..a v břichu cítíte jak vám poletuji motýlci a nejhlavněji to že vaše srdce bije už jen myšlenkou na něj.. A nejkrásnější to že víte že srdce patří jen pro něj ?
Každy todle musel zažít..a ti nejšťastnější z nás stále zažívají a pociťují.
Když jsme zamilovaní, tak žijete ve světě kde jste největšími snílky..a nic a nikdo vám to nemůže nijak zebrat.
Bohatstvým nejsou peníze,majetky a přepych ..ale to že máte toho druhého,a víte že to co cítíte oba je to nejlepší co existuje a nedá se to ničím jiným nahradit.
Říká se,že člověk se zamiluje i 20krát za svůj život...ale jen jednou to bude ta opravdová láska která zůstane a nikdy už neodejde...
Autor klaudinecka, 23.09.2012
Přečteno 965x
Tipy 5
Poslední tipující: Tea, Lucy Susan, Bernadette, ašari, Kropydlína Škopounová
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Láska je omamně zrádná a prochází žaludkem, avšak každý má vlastní zkušenosti.

24.09.2012 12:14:57 | Lilien

Oboustranná zamilovanost je ta největší emoce štěstí, jakou je člověk vůbec schopen vnímat, víc už to nejde a tu pravou lásku stopro poznáš instinktem. Je tu ovšem ještě zamilovanost jednostranná a ta působí utrpení, které si šťastně zamilovaný nikdy nedokáže představit, zrovna tak, jako trpící žehrá na zamilovanost spíše jako na nešťastnou část života.
Takže:
"Jaké je to vůbec být a hlavně cítit se zamilován??"
Podle mě - jak kdy. Neboli - záleží na okolnostech. A trochu i na nátuře, protože každému žlázy komunikují s mozkem krapet jinak:)

23.09.2012 22:14:35 | Kropydlína Škopounová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí