Ach ta láska..

Ach ta láska..

Anotace: Když občas vypustíte z úst něco, co již nelze vzít zpět.. A tomu, který vám naslouchá tvář zesmutní.. Stává se to.. Každý.. ..Alespoň jednou ve svém životě toto zažil.

Člověk by se měl v lásce řídit srdcem a ne rozumem.

Rozum ať nechá hlupákům..

To, co cítíme v srdci po boku toho, vedle koho usínáme a ráno se probouzíme,

to je to, co je ..čisté.. přímo ..ze srdce..

A to, co člověk ze sebe vypustí během dne, je již řízeno rozumem..

Bohužel přemýšlet občas musíme. Pak se, ale nedivme, že srdce usíná..

Autor The Oktávie, 02.10.2012
Přečteno 1081x
Tipy 4

Poslední tipující: ašari, Danger, Romeo3769
ikonkaKomentáře (94)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

08.10.2012 08:12:15   Danger

Vau :-)
Oktavie fandím ti a piš dále!!!
Tvůj komentář mě odzbrojil,když jsem se chystal tě bránit.
Nechápu lidi co se umí na cizím díle bávit hodiny o ničem.
Láska má tolik podob a pořád se mění.

líbí

13.10.2012 18:42:00   Aťan

Tak jo, Dangere, zkus mi vyvrátit toto:

Tohle je snad nejhorší úvaha, jakou jsem tu o lásce kdy četl. Mozek občas vypíná asi každý, v lásce především - ale vidět v tom přednost? Zeptej se žen, které se zamilovaly do alkoholiků, gamblerů, nenapravitelných děvkařů, neschopných lenochů. Zeptej se chlapů, kteří se bezhlavě zamilovali do neschopných hádavých žen, hysterek, alkoholiček, nymfomanek, frigidních žen...

Snažně prosím všechny kdo jen trochu může, používejte kromě srdce i mozek, vyplatí se to.
_____________
Vyvrať prosím Dangere moje argumenty svými, v čem se konkrétně mýlím a kde má pravdu autorka této úvahy o lásce. Jestli mohu poprosit, vynech takové ty obecné řečičky o tom, že každý může mít jiný názor, atd. blablabla. Buďme oba konkrétní.

líbí

11.01.2013 16:44:18   Danger

Jen toto,bodlák nemůže nikdy pochopit růži.
Že si nerozumíme, je normální. Že si porozumíme, je zázrak :-)

líbí

11.01.2013 19:08:10   Aťan

Takže po 3 měsících jsi přišel zase bez argumentů, Dangere... co se dá dělat. Tolik času na rozmyšlenou. :-)

líbí

07.10.2012 11:10:23   The Oktávie

Kouknu tu po nějaké době a nestačím se divit, co jsem zde díky svému faux pas spustila.

Již před nějakou dobou jsem kontaktovala správce serveru, že mi nejdou dílka vkládat.
Pomoc správkyně přišla téměř okamžitě. Jak to jen děláš. :-) Děkuji Ti!
Problém nebyl v serveru, ale s mou myškou. Kontakt v myšce byl špatný a kdykoli jsem chtěla něco vložit, bylo to špatně. A jak koukám, problém s tímto mám i při vkládání do určitých sekcí.
Vždy to přeskočí na poslední sekci zde. Tak s tímto už si nevím opravdu rady.
Proč hned házet kamenem, nebo bramborem… :-D
Doufám, že brambory chutnají.. :-) To myslím upřímně.

Klidně kritizujte nebo chvalte.
Tady se opět odráží má naivita. Ach jo. Jak já to dělám…
Toto není server svobodně píšících lidí.?

Co se týče mé tvorby.
Je má!
A jsem ráda naivní. A i když nezapadám do něčí škatulky. Jsem to stále já.
Nejdu s davem a nejdu ani proti davu. Soudy jsou jednoduché…
Snažím se jiné chápat a pochopit. Komentuji jen to, co se mi líbí. Neotesávám, netrhám křídla. Nesnažím se lidi měnit k obrazu svému.
Nepotřebuji. Jak vidím, tak jiní to dělají velmi dobře. Netušila jsem, že tento server není o svobodě v psaní. Každý má právo napsat to, co cítí. Pak tedy přijde komentář. Akce, reakce. Tak toto se mi příčí. Můj svět není o akci a reakci.
Ponechte mi můj svět.

A na závěr.. (Teď doufám, že zvednu ze židle opravdu spoustu lidí..)
Objímám s láskou ty, kteří "mé" dílko pochopili.
A objímám ještě s větší láskou ty, kteří nepochopili nic.
Mějte krásné dny. :-)

líbí

13.10.2012 18:29:50   Aťan

Nezlob se na mne, ale tvůj komentář je stejně naivně hloupoučký, jako tvá úvaha o lásce. Např. tyto tvoje věty jsou až neskutečné, cituji:

"Netušila jsem, že tento server není o svobodě v psaní. Ponechte mi můj svět." konec citace.

Já se tedy ptám: bere ti někdo svobodu psát? Ne. Bere ti někdo tvůj svět? Ne. Je na Literu přípustný i jiný názor, než samotného autora? Ano. Tak v čem je problém?

líbí

04.10.2012 19:16:09   uživatel smazán

Vypadá to, že se snažíš sama sobě vysvětlit jakési nezdary v lásce. Ale člověk člověka neopustí pro to, že přestane používat srdce. Právě naopak, ve většině případů ho srdce táhne k někomu jinému. Jako úvaha to neprojde.
Jako podnět k diskuzi snad ano.

líbí

04.10.2012 19:25:00   uživatel smazán

Tady se ale vůbec nediskutuje:/

líbí

04.10.2012 19:12:26   hanele m.

tohle fakt úvaha není
když si někdo není jistý kategorií, máme tu nápovědu - zde tedy k úvahám

http://www.liter.cz/prehled-uvahy

a k dílu konkrétně:

a to, co člověk ze sebe vypustí během dne, nemusí být nutně řízeno rozumem - taky tu o tom byla nedávno asi dvě hodně komentovaná dílka

To, co cítíme v srdci po boku toho, vedle koho usínáme a ráno se probouzíme, to je to, co je ..čisté.. přímo ..ze srdce.. - tohle je tak idealistický a naivní že je to jako z jinýho světa

a člověk může milovat i přemýšlet a srdce u toho neusne, pakliže srdce i mozek jsou v pořádku
možná bys mi mohla oponovat, žes myslela to či ono, ale tak jak jsi to napsala, je to celkem jednoznačný - chtělo by to rozvést do hloubky i šířky a vážně se zamyslet - ne jen konstatovat
a jestli ti vadí ty komentáře o ničem, ty ti na požádání promažu - ty nesouvisející :o)

líbí

04.10.2012 20:03:43   poeta

taky bych se za brambory přimluvil,bude prý krutá zima :)

líbí

04.10.2012 20:30:29   Aťan

už hanele vyřezávám bramborová razítka... vánoční překvapení... pššššt

líbí

04.10.2012 19:26:56   Aťan

brambory nám nech, prosííííím

S poetou jsme si vědomi že trpíme efektem tzv. Nejedlého kroku stranou, ale už chodíme k terapeutce...

http://www.youtube.com/watch?v=219dYct4h9c

líbí

04.10.2012 19:35:03   hanele m.

vám dvěma gratuluju, terapeutku lituju ale brambory nejsou moje, tak uvidíme :o)

líbí

04.10.2012 19:48:27   Aťan

uznávám, že jsme z toho tady udělali pěknou bramboračku... ale tu my s poetou udělali všude, kam mi paměť sahá :-) jdu si pro další prášek...

líbí

04.10.2012 19:53:41   hanele m.

no já to tam, kde se to takhle zvrhne, nechávám na autorech, ať si rozhodnou :o)

líbí

04.10.2012 19:57:17   Aťan

až sem The Oktávie přijde, tak jí klepne pepka... a brambory zůstanou :)

líbí

04.10.2012 18:19:56   Trystan ap Tallwch

Úvaha je krátká. Úvaha postrádá prvky úvahy. A především - úvaha je plná iluzí, optimismu, naivity. Vzhledem k věku autorky tohoto... hmm co to vlastně vůbec je? ... díla, hádám, že se nejedná o dětskou čistotu srdce, místo toho jde s největší pravděpodobností o pokus o sebekritiku/kritiku osoby sobě blízké, čímž to ztrácí i roztomilost. Kdyby autorce bylo 12, doufal bych, že jí její naivita vydrží. Takhle vím, že tohle nevychází z naivity ani omylem, čímž se mi to jeví ohavnější, než jaké to skutečně je. V každém případě je to nerealistická ?úvaha?, která by měla motivovat k 1)Změně útvaru pro příště NEBO 2)Větší snaze pro příště. Pokud chce autorka pokračovat v psaní podobných... ?úvah? ...měla by vybírat ÚdErNěJšÍ slova, slovní obraty a věty. Jinak takhle krátké... ?úvahy? ...psát nelze

líbí

04.10.2012 14:37:06   uživatel smazán

Aťane máš pravdu do posledního písmene, je to úvaha značky děs. navíc to písmo , úprava,ale hlavně obsah.Není to úvaha,jen pár poskládaných halabala vět-nesmyslných

líbí

04.10.2012 16:53:06   uživatel smazán

Co mě sestřelilo asi nejvíc je,že autorka má 40let,myslel jsem,že to psala 16tiletá slečna!Na profil jsem se koukl až teď

líbí

04.10.2012 18:54:52   Aťan

Na profil jsem klikl hned... proto ta moje zastávka ve 14:33.

líbí

04.10.2012 14:40:35   Aťan

...možná ani ne tak nesmyslných, jako NEBEZPEČNÝCH. Příspěvky, která se mi nelíbí, skoro nikdy nekomentuju, ...ale tady jsem se fakt neudržel. :D

Romeo se zase vyznamenal :)

líbí

04.10.2012 14:53:42   Romeo3769

Je mi vás obou opravdu líto.
Nevím koho víc.
Jestli pana brouka pytlíka,
nebo jeho věrného psa.
Pardón.Kočkopsa.

líbí

04.10.2012 16:43:24   uživatel smazán

Milý pane Romeo, je mi celkem jedno, že mě považujete za něčího věrného psa. Já jsem věrný svým názorům. Dále, myslím,že vyslovit svůj názor není otírání si hubu o někoho. Slečna napsala velmi špatnou úvahu, literárně i obsahově. Šest řádků co by úvaha by jí neprošlo ani na základní škole.Že vy se s obsahem ztotožňujete je vaše věc a že to považujete za hrdinství je taky vaše věc. Máte pocit jedinečnosti,že nejdete s "davem".Ale, možná ,že by bylo dobré, jak jsem tady psal asi stokrát, kdyby se lidé naučili přijímat kritiku, naučili se diskutovat a také smysluplně kritizovat.Vaše argumenty jsou argumenty podrážděného člověka, který neví, co na danou otázku odpovědět.Klidně si o mně pište co chcete,ale můžete si být jist,že nepíšu kritiku ze zášti, závisti, protože by mě to extra bavilo, ale čistě proto, že je to můj názor a myslím si,že by mohl být přínosný pro tvůrce. Alespoň ty, kteří si to od jiných berou k srdci.

Jo a Aťane, Tobě toho věrnýho čokla klidně udělám:D

Lilien mě někdy překvapuje k jakým blbostem se přidá a kladně je zhodnotí.Ale jak říkám, to je věc každého.Píšeme zde za sebe a totéž platí o kritice.

líbí

04.10.2012 17:32:52   uživatel smazán

Lilien není lori, všiml sis toho rozdílu, překvapený?
Asi ne, když sis ani nevšiml, že kladně toto dílko nehodnotím, nýbrž naopak.
Je ovšem rozdíl mezi hodnocením a povýšenými posměšky, na které nejsou ani odpovědi.

líbí

04.10.2012 18:05:06   uživatel smazán

Nemám pocit,že rozdávám v komentářích povýšené posměšky. Nemám potřebu se povyšovat, hlavně proto,že není proč být povýšený. Přece nic není na tom napsat, že je některé dílo slabé.

líbí

04.10.2012 18:03:34   uživatel smazán

To jsem si všiml velmi výrazně, že Lilien není Lori, a už dávno.

líbí

04.10.2012 17:22:17   uživatel smazán

Lilien není lori, všiml sis toho rozdílu, překvapený?
Taky mne překvapuje, nad čím vším se tu podivuješ:)

líbí

04.10.2012 16:48:39   Aťan

Kočkopse, odvezu babičce brambory a pak se sem zvědavě zase juknu. Nuda tady fakt není. :-)

líbí

04.10.2012 17:30:58   poeta

prosimtě co to je za odrůdu a po kolika je máš??
doufám že se držím tématu básně..

líbí

04.10.2012 18:50:47   Aťan

AB i salátovky jsou po 5 Kč/kg od soukromníka. Až pojedeš z Polné na Jihlavu, tak je to ve Ždírci hned za kostelem doprava. Ale bacha na jejich psa.

líbí

04.10.2012 18:54:01   poeta

vemu Máju,snad ho zabaví(ve smyslu zábavy,ne že bych si ho chtěl nechat do konce školního roku)

líbí

04.10.2012 18:57:14   Aťan

jak rychle umí Mája vylézt na strom?

líbí

04.10.2012 18:58:52   poeta

neslézá z něj pro jistotu,je to takové malé špatná pes

líbí

04.10.2012 19:02:47   Aťan

aha... myslel jsem že Majka je tvoje žena :)

líbí

04.10.2012 19:04:44   poeta

no jasně,co jiného.Majka z Gurunu..jen ty oči už jí tolik nesvítí :))

líbí

04.10.2012 16:52:13   uživatel smazán

tak po bramborách čau:D

líbí

04.10.2012 15:06:45   Aťan

Romeo, teď asi promluvilo tvoje srdce, že jo? Protože rozum jsem v tom opravdu nezahlédl.

líbí

04.10.2012 15:15:25   Romeo3769

Myslím,že vám toho uniká mnohem více.
Ale to vy se svým rozumem na který jste tak
hrdý těžko dokážete pochopit.
Pro vás je pravda jen jediná.
Ta vaše.
Nejlepší a jediný pravdivý názor.
Taky váš.

líbí

04.10.2012 15:20:10   Aťan

V čem se tedy mýlíme? Konkrétně? Zkus to tentokrát bez urážek.

líbí

04.10.2012 15:23:50   Romeo3769

Každý žijeme v jiném světě.
Tak se jistě neshodneme v názorech.
Což znamená i v kometářích.
Toť vše.

líbí

04.10.2012 15:25:10   Aťan

Ještě jednou: v čem jsme se s kočkopsem mýlili? Konkrétně.

líbí

04.10.2012 15:40:33   Romeo3769

To je zvláštní.Já myslel,že tu jste sami za sebe.
Myslím,že jste to i oba zde psali.
Ale nevím jestli jste se v něčem mýlili
a je mi to celkem jedno.
Já zde napsal svůj názor
a vy taktéž.
Ale,problém je v tom,že si zde
a nejen zde,ale i v jiných
komentech otíráte o mě hubu.
Což vám asi příjde úplně v pořádku.
Nebýt toho,že jste zde napsal mé
jméno,tak bych vůbec nearagoval.
Na rozdíl od vás nemám potřebu vše
kritizovat a do všeho štourat.
Ale pochopil jsem,že vás to asi moc baví.
Mě né.
Nežiju tím že reaguju na
všechny komentáře.

líbí

04.10.2012 16:12:49   Aťan

Tohle je tvoje krásná věta: "Ale nevím jestli jste se v něčem mýlili
a je mi to celkem jedno." Bože můj... :-)))


Romeo, když si přečteš můj první komentář (4.10.2012 ve 14:33:30), uvedl jsem konkrétní námitky. Od tebe jsem čekal (marně), že mi je konkrétně vyvrátíš.
Na Lilien reagovat nebudu, protože nemám zájem o metrák zbytečných komentářů.

líbí

04.10.2012 17:33:06   poeta

no na to se ptám.po kolika je metrák?

líbí

04.10.2012 19:01:31   Aťan

kg po pěti... takžééééé metrák za 500 Kč? + množstevní bonus (slepičáky na botách)

líbí

04.10.2012 19:06:11   poeta

já dnes nasbíral nějaké jezevčáky a labradoříky a možná jeden kozík..
už tamtudy nejdu :))

líbí

04.10.2012 19:24:55   Aťan

do květináče dobrý

líbí

04.10.2012 19:27:28   poeta

na květináče svítím 400W UV lampou

líbí

04.10.2012 19:34:40   Aťan

nahoře v komentu to vypadá, že nás promažou, bojuju jako lev :)

líbí

04.10.2012 19:40:38   poeta

já ani nevím kdo má službu na tabuli..no jen aby si namočil houbu,jinak to práší
..musím sledovat Cimrmana..kino mi na poslední chvilku vybouchlo,,

líbí

04.10.2012 17:24:46   uživatel smazán

Lilien také neodpovídala tobě, že?

líbí

04.10.2012 16:31:38   Romeo3769

Trápí vás že s vámi nesouhlasím?
Ale to by jste se s tím měl smířit,
protože to se vám v životě stane ještě mockrát.

líbí

04.10.2012 16:42:15   Aťan

:-))) a v čem KONKRÉÉÉÉÉÉÉÉTNĚ s námi nesouhlasíš? Rozumíš otázce? chjo... jak ve školce :-))

líbí

04.10.2012 16:27:51   Romeo3769

Nic jste nepochopil.
Napsal jsem zde svůj názor k úvaze.
Nevidím důvod proč bych
vám měl nějaké námitky vyvracet.
Je to váš nazor.
Dělejte si s ním co chcete.
Ale na virtuální duel si najděte někoho jiného.
Je mi jasné,že to pro vás nebude
žádný problém.
A ani já nemám zájem o
metrák zbytečných komentářů.
Beztak od vás už půl metráku mám.
Pokud máte nějaký jiný problém,
tak s tím vám vážne nepomůžu.

líbí

04.10.2012 16:32:38   Aťan

Obhájit názor neumíš, ...jenom se rozčilovat, to by ti šlo.

líbí

04.10.2012 16:36:14   Romeo3769

Dvě věci vím jistě.
To že umíte pěkně rejt.
A že nepatřím k vášemu fanklubu.

líbí

04.10.2012 16:44:41   Aťan

Vykašli se na fankluby a nevytáčej se... chjo... neskutečný :-)))

líbí

04.10.2012 15:59:25   uživatel smazán

To víš, nesplýváš s davem a to ty křiklouny dráždí.

líbí

04.10.2012 16:03:50   Romeo3769

Že je to dráždí?
To je jejich problém.
Já to přežiju.

líbí

04.10.2012 17:21:36   uživatel smazán

Vím, že se nikdy nesnížíš na úroveň posměšků výrostků ze základky;)

líbí

04.10.2012 16:01:59   Romeo3769

To teda nesplývám.
A měnit to určitě nebudu.
:-)

líbí

04.10.2012 18:20:15   Kropydlína Škopounová

Přečetla jsem komplet všechna písmena od Tebe na Literu, a musím říct, že, bohužel, splýváš, a to dokonale.
No jo! Už je to tak:-)))
Jednak - svojí neschopností pochopit otázku a odpovědět na ni, dále neschopností pochopit, co sděluje psaný text (kritika, komentář...) a neschopností bít se o své názory. Asi si ani neuvědomuješ, jak jsi díky tomuto manipulovatelný - ostatně, jako většina literáků, jako většina lidí v naší zemi, jako většina, s kterou právě Ty splýváš.
(Dyť Ty ani neumíš nasrat Aťana:)
K.Š.

líbí

04.10.2012 19:41:53   uživatel smazán

Tak to asi zbydeš jediná nesplývající, Onďadlinko;)

líbí

04.10.2012 19:06:48   Aťan

Zato Vladan to uměl dokonale, ...ještě teď mám vyrážku. :-)

líbí

04.10.2012 19:16:02   uživatel smazán

Dnes naprosto chápu jeho neodbytnou lásku:)

líbí

04.10.2012 19:19:40   Aťan

Ano, bylo to osudové, ...padl jsem mu do oka :D Ale dost o něm, není tu, nemůže se bránit.
Čest jeho památce.

líbí

05.10.2012 10:40:36   uživatel smazán

Nepostavíš mu pomník, na který budeš nosit čerstvé květy a zapalovat svíčky, případně ho počůráš, když se nikdo nebude dívat:)?

líbí

04.10.2012 16:28:01   Aťan

Také si myslím, že s davem nesplýváš.

líbí

04.10.2012 19:11:50   poeta

je za to nějaká cena..jakože komu se podaří Tě nas... tohleto.. :)
jako nechci soutěžit,ale vsadil bych si,to jo..

líbí

04.10.2012 19:21:40   Aťan

Už jsi to prošvihl, manželka dnes vyhrála zlatou medááájli :)

líbí

04.10.2012 19:23:26   poeta

supr,já na ní vsadil..jdu si vyzvednout výhry :)

líbí

04.10.2012 19:37:43   Aťan

aha, už tomu rozumím - poňoukals ji kvůlivá výhře!!!

líbí

04.10.2012 19:38:42   poeta

neboj rozdělíme se 50/50

líbí

04.10.2012 14:33:30   Aťan

Tohle je snad nejhorší úvaha, jakou jsem tu o lásce kdy četl. Mozek občas vypíná asi každý, v lásce především - ale vidět v tom přednost? Zeptej se žen, které se zamilovaly do alkoholiků, gamblerů, nenapravitelných děvkařů, neschopných lenochů. Zeptej se chlapů, kteří se bezhlavě zamilovali do neschopných hádavých žen, hysterek, alkoholiček, nymfomanek, frigidních žen...

Snažně prosím všechny kdo jen trochu může, používejte kromě srdce i mozek, vyplatí se to.

líbí

04.10.2012 15:22:06   uživatel smazán

podepisuju se pod tímto komentářem, jelikož nemůžeme myslet jen srdcem nebo jen mozkem. je třeba používat obé.

tímto komentářem se dobrovolně vzdávám svého krásného ďábelského čísla:D

líbí

04.10.2012 15:31:55   Aťan

Ano miláčku,
hluboce tě lituji,
že sis zlomila nehet,
když jsi mi rvala
srdce na kusy.

líbí

02.10.2012 19:24:47   Romeo3769

Moc pěkná úvaha.
Souhlasím se vším do posledního písmenka.

líbí

04.10.2012 15:57:37   uživatel smazán

"Opět" s tebou nesouhlasím.

líbí

04.10.2012 16:06:36   Romeo3769

To ani nemusíš :-)

líbí

04.10.2012 17:26:35   uživatel smazán

Já vím, ale láska, která existuje bez rozumu pár minut po probuzení, je ten největší klam, kterému můžeš věřit.

líbí

04.10.2012 19:17:37   Aťan

Jenže tato úvaha je k tvému názoru jako líc k rubu, což Romeo asi neuzná, protože evidentně neví o čem mluvíme. Zřejmě rozum k lásce vůbec nepotřebuje, ...on rozum nepotřebuje ani k odpovědím, to je na tom to smutný.

líbí

04.10.2012 19:20:25   uživatel smazán

Nelze rozumně odpovídat na posměch. Opravdu ti ten Vladan očividně chybí, tak si ten adrenalin nebo co to je, vybíjíš na někom, koho vlastně vůbec nezajímáš.

líbí

04.10.2012 19:43:28   Aťan

Romeo nasadil laťku hodně vysoko, cituji:
"Je mi vás obou opravdu líto. Nevím koho víc. Jestli pana brouka pytlíka, nebo jeho věrného psa. Pardón. Kočkopsa." konec citace.

Lilien, objektivitu u tebe fakt nehledám, už jsem dávno vyléčený - jako mnozí jiní. :)

líbí

04.10.2012 19:46:27   uživatel smazán

Na hrubý pytel, hrubá záplata, jinak to ani nejde a u mne nic nehledej, vůbec u mne nic nehledej.

líbí

04.10.2012 20:11:28   Aťan

ještě tak objektivně rozluštit, kdo je ta záplata, viď :)

líbí

04.10.2012 20:12:33   uživatel smazán

Aťánku, Romea si nejdřív zmínil sám, takže žádná záhada o pytli a záplatě.

líbí

04.10.2012 20:19:29   Aťan

zmínil, což se smí... ale jeho odpověď bohužel nebyla adekvátní, i kliďase kočkopsa to nadzdvihlo, a to je už co říct.

Můžu po Literu rozkecat, že Lilien nemá ráda rejpavý lidi? Ať je sranda, jo??? :-)))

citace Lilien: "To víš, nesplýváš s davem a to ty křiklouny dráždí."

líbí

05.10.2012 22:06:03   Aťan

...anebo tohle je taky dobrý: "Vím, že se nikdy nesnížíš na úroveň posměšků výrostků ze základky;)" konec citace antirejpalky Lilien

líbí

05.10.2012 22:11:20   uživatel smazán

Nesnížil:)))

líbí

04.10.2012 20:27:28   uživatel smazán

Jó, srandy je tu vskutku málo.

líbí
© 2004 - 2026 liter.cz v2.5.5 ⋅ Facebook ⋅ Threads ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel