Otevřená zlomenina srdečního svalu

Otevřená zlomenina srdečního svalu

Anotace: nemám k tomu, co říct...všechno je obsaženo v textu

V hlavě mi víří stovky otázek...stejně jako včera a stejně jako v mnoha dnech předtím. Ten pocit, že umírám, je tu pořád. Ale proč a pro koho?
Jistě, mohu se usmívat a předstírat, ale má to smysl? Jen ať se ostatní cítí dobře, i když já jsem uvnitř absolutně prázdná...necítím nic a vím, že už se to nezmění. Moje duše je mrtvá, protože ty jsi pryč. Využil jsi mě a opustil.
Jaké to je toužit po lásce, které se zároveň bojíš natolik, že od sebe odeženeš každého, kdo ti ji může a chce dát? Jaké to je probouzet se každý den vedle někoho jiného? Jaké to je cítit se nemilovaný? Jaké to je uvědomit si, že nikdy nejsi šťastný?
Víš...TY, jsi největší omyl mého života, ale udělala bych to zas..
Autor Sophie, 02.11.2012
Přečteno 851x
Tipy 3
Poslední tipující: fijalka, Moniska
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nic nedělání je taky rozhodnutí. Kdo nic neriskuje nikdy nic nezíská. Miluj a budeš milována. Utíkej a nezastavíš se. Touha je lék!
-Jaké to je mít někoho kdo miluje, jaké to je když se ráno probudím a on tam je! Začne hladit mé rozespalé tělo a do ouška mi šeptat sladké slovíčka...

12.11.2012 10:36:32 | Delven

u takovejch úvah rád tipuju věk. I když teď vlastně nevím...

láska je dobrej zdroj úvah. Bez ní bych asi nemyslel vůbec. :)

02.11.2012 22:45:26 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí