Láska v kostce

Láska v kostce

Anotace: _.-._.-._.-._

Všichni si nosíme své odznaky v srdci.
Jimiž dáváme na jevo, jak málo je nám láska.
Odmítáme na to hledět a předstíráme, že čistý je náš štít.
Obviňující hlasy, jimž odmítáme naslouchat.
"Miloval(a) jsi mě." říká hlas tvé první lásky, jejíž tvář si již zapomněl, možná i jméno.
"Miloval(a) jsi mě." říkají ty další zástupy cizích tváří, o nichž nevíš už skoro nic.
O tomhle se stejně se svou aktuální vyvolenou, či vyvoleným, nebavíš.
A snažíš se předstírat, že nevíš ani o těch odznacích, které nosí v srdci on(a).
A nemyslíš na to, že dříve či později stejně budete jeden pro druhého jen odznaky, které si odnesete dál.
Protože ještě nejsi dost unaven(á), aby sis hrál(a) na rodinu.

 

A až se unavíš...

 

budeš tomu říkat...

 

životní láska.

 

 

 

 

 

Říkají, že co se týče lásky, je lepší být poslední než první.
Že lepší je být tím, na koho se oči upřou naposled, když už byly upřené na každého v místnosti několikrát, aby se už neodtrhly.
Že lepší je být odpočivadlem na dálnici po bláznivé jízdě, z něhož už auto ale neodjede.
Tomu se říká... láska.
Jiná láska není.
Ale o takové lásce já odmítám psát.

Autor Trystan ap Tallwch, 02.01.2013
Přečteno 1051x
Tipy 9
Poslední tipující: vyskovak.cz, Myghael - the Lord of Absurdity, seh, Lucy Susan, Rezkaaa
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tvůj pohled na svět se mi líbí

02.01.2013 20:02:45 | seh

možná tu chybí kategorie stestky zklamaných, či něco na ten způsob. jako úvaha to postrádá nějaký větší nadhled. vlastně to nadhled nemá vůbec.
což takhle to přepracovat, hm? trochu se zamyslet nad tím, co píšu, pouvažovat nad tím, jaké je to třeba z druhé strany, něco si taky zkusti, zjistit. takhle to vypadá opravdu jen jako středoškolský stestk do deníčku.

02.01.2013 13:00:40 | NEUROBEAT.

Nějaký protiargument by nebyl?

PS: doufám v konstruktivní kritiku v příštím komentáři. O bláboly pro bláboly nemám zájem.

02.01.2013 13:58:10 | Trystan ap Tallwch

ale tady není k čemu argumentovat. proti tvé zahořklosti se rozumně argumentovat prostě nedá. jen další chlapec, zahleděný do svého světa utrpení a bolu, nebo člověk, který o tom něco ví?

to mi tvá úvaha neumí říct. Tak argument ty, porovnávej, pracuj s tím. A dodej výsledek hodný úvahy.

02.01.2013 14:02:40 | NEUROBEAT.

OK, tohle už je lepší - tohle je konstruktivní. Asi máš pravdu, bylo by lepší to lépe zpracovat, ale jednou jsem si chtěl takovouhle 'pseudoúvahu' zkusit.

02.01.2013 14:05:06 | Trystan ap Tallwch

tak abys nemusel psát "pseudo.." http://www.liter.cz/prehled-uvahy
dole je stručná definice úvahy a odkaz
jinak na cokoli "pseudo" jsou tu kategorie ostatní
to já jen že jdu kolem :o)

02.01.2013 14:15:58 | hanele m.

Klasika :))

02.01.2013 14:22:07 | Jan Voralberg

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí