Dívá se na ni, a ona vypráví ten příběh...

Dívá se na ni, a ona vypráví ten příběh...

Anotace: děj, který nenašel místo v jeho životě

Pokus o výhru sama nad sebou. Možná pokus vyhrát nad svými prohrami, když se zamyslím nad pocitem opravdové zamilovanosti a neopětováním tohoto citu. Ženu je snadné okouzlit, zvlášť když někdo umí tak pěkně notovat do ouška, jako to dělají třeba muzikanti.
Ženy občas potřebují trochu té romantiky v jakékoliv formě. Pokud to někdo zvládne přímo mistrně…kdo ví, kolik ze své kontroly ztratil by kdo jiný. Já jí tehdy ztratila hodně. Přála jsem si, aby mi ta píseň zněla stále, aby se odrážela v jeho očích a slovech, protože tam cosi o nádherné lásce znělo.
A tak jsme se jednou potkali, jedné filipojakubské noci, my dva a přece každý sám, každý ponořený do svých myšlenek.
A tak se té noci sešla i naše touha nejen z očí číst, nejen ze rtů poslouchat a nejen ...kdo ví.
Lidi se někdy potkávají pro úplný kraviny. Třeba na zastávce, schovají se pod jeden deštník, a kdo by byl řekl, že se z náhodného rozhovoru pod deštníkem, stane láska na celý život, přátelství, nebo světový sex...
Z toho se třeba mohou potkat dva lidé, z nichž jeden tomu druhému ten deštník v nepříznivém počasí nabídne, ale ten druhý se pod něj neschová. Možná proto, že deštník se zdá příliš malý, možná proto, že nebyl dost líbivý, kdo ví, proč se někdo rozhodne raději zmoknout, a přece vážit s druhou osobou stejnou cestu.
Dívá se na ni, a ona vypráví ten příběh.
Děj, který nechtěl tak hrát, děj, který nenašel místo v jeho mysli, ani v jeho srdci a nenašel ho ani v jeho životě. Stál tam, a s neznámým sentimentem poprvé cítil, že dělá něco nečekaného, zvráceného, ale určitým způsobem pravdivého. Nebyl si jistý, jestli to prohlédla, byl si však jistý, že hra započala svůj děj…

Poznal jsi tam ženu s iluzemi, a chlapa, kterej, když už je to tak naservírované, tak do toho teda jde, a ono to nějak dopadne, hlavně ne nějaké sliby a společné deštníky.......?

Tak nějak to tenkrát bylo.
Autor Mikeiro, 17.01.2007
Přečteno 423x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Někdy se lidé prostě nedívají očima, ale srdcem. Někdy najdou místo u druhého, ale už ne v jeho životě. Přesto objeví se tací, pro něž není důležitý deštník, jakási okolnost, ale jenom jeden určitý člověk, pro něhož se v tom dešti rozhodli žít. Víš, v každé době vypadal deštník jinak, ale city byly vždycky stejné. Lidi se milovali, dokonce když to bylo trestuhodné, když se jejich deštníky držely příliš vysoko v oblacích nad chrámy, blízko Bohu. Lidé se milovali, milují a budou milovat. Vždycky k sobě našli nějakou cestu, i když se deštníky držely příliž u zemi, že ideologie nedovolila dýchat nikomu, kdo vlastnil jen svůj deštník, deštník, který prostě nemůžeš půjčit všem, jak se komu zachce, ale jen jednomu člověku, na němž ti od srdce záleží.. Tak to máš dokola...
Tato úvaha je velice zajímavá, myslím, že každý už někdy zapřemýšlel, co s sebou přinese láska a jak je přijata dobou. Třeba jsi mínila deštníkem něco jiného. Věř, že já nechci analyzovat Tvůj život. Ano, čteme druhé, proto abychom pochopili více sebe samotné. A já se tam vidím. Možná jinak než se stylizuješ Ty, ale přesto natolik silně, že dávám maximum, co dát můžu. A btw. děkuji za komentář k mým dílům. Přeji krásný zbytek dne!

12.04.2007 20:07:00 | Jasmin de Paris

Poznal jsi tam ženu s iluzemi, a chlapa, kterej, když už je to tak naservírované, tak do toho teda jde, a ono to nějak dopadne, hlavně ne nějaké sliby a společné deštníky.......?

19.01.2007 01:45:00 | Mikeiro

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí