Pár vět o lásce....

Pár vět o lásce....

Anotace: láska, smutek, bolest....

Lásku nejde vyléčit žádnou bylinou. Když po něčem vášnivě toužíte, nechte to jít, když se to k vám vrátí, je to už navždy vaše...

Jsem hrubý, jsem něžný, ale jsem život. Pláčeš? I v slzách je síla, tak běž a žij.

Jsem jenom jedna ze zastávek na tvé cestě.

Usmívej se na toho, kdo ti ublížil, aby neviděl, jak moc tě to bolí...

Nikdo nesetře slzy tak dobře, jako ruka toho, kdo je způsobil...

Až osud vezme ti, cos miloval, až ztratíš, zač bys život dal, až zklame tě celý svět, pak poznáš, co je láska a co pro ni musíš vytrpět!

Teprve až ti ujede vlak s někým, na kom ti záleželo, teprve tehdy pochopíš, že jste si vlastně chtěli říct ještě mnoho věcí, ale že nebyl čas. A ty si říkáš, stejně se za nedlouho vrátí... Ale pak se probudíš do rána, ve kterém z vůně květu zbylo pramálo. Do rána, ve kterém víš, že čas už nikdy nevrátíš...

Když se vylije oceán, když se jahodě sebere chuť, když se Karkulka nepotká s vlkem, když začne pršet bez vody, když je den bez slunce, když je noc bez měsíce, když kočka štěká a pes mňouká, když se svět přestane točit, tak nic nemá cenu, když nejsi se mnou!!!
Autor mlara, 17.01.2007
Přečteno 831x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí