Láska

Láska

Anotace: Nesplnitelný sen

Uběhlo pár měsíců a můj život se ubírá stále stejným směrem.Ty dny kdy jsem se cítil opravdu štastný jsou už pryč a nikdy se nevrátí.Tak moc si přeji být opět po jejím boku,cítit její vůni a hladit ji po jejích vlasech.Dotýkat se její hebké kůže a šeptat jí do ouška láskyplná slova.Dívat se do jejích náhderných očí a dotýkat se jejích plných oblých rtů.Být s ní ruku v ruce a kráčet spolu životem.To je můj sen, který si už roky toužím splnit.Jak dlouho budu muset ještě čekat?Den,týden,měsíc nebo celá léta? Nevím.Možná je to osud,být navždy sám v tom temném světě, plném lži,nenávisti,přetvářky a sobectví.Už nechci být součástí tohoto světa.Věřím,že existuje i svět plný lásky,harmonie a spokojenosti.Jen najít tu cestu a vydat se po ní,vstříc lepšímu životu.Bohužel není nikdo kdo by mi tu cestu ukázal a dal mi sílu jít za svým snem.Mým snem je najít partnerku,která mi bude ve všem oporou.Za to jí mohu nabídnout svou lásku a srdce,které čeká až ho někdo pohladí a dá mu opět život.Chci aby jsme spolu prožívali všechny radosti i strasti života.Stále věřím,že se ke mě jednou vrátí a budeme spolu štastně žít až do konce našich dnů.V hloubi svého srdce ji stále bezmezně miluji a stále čekám až ke mě opět příjde a pohladí mé srdce a duši jako sluneční paprsky,které rozpustí ten chlad v mém srdci.Možná jsem naivní a myslím si,že se mi to může splnit.Dokud mé srdce bude bít,tak budu stále čekat v naději na den, kdy se ke mě opět vrátí.Jen mám víra v to, že s ní můžu opět být mě drží naživu.
Autor Raďa, 01.04.2013
Přečteno 1082x
Tipy 2
Poslední tipující: Lucy Susan
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Raďo, to, jak jsi vyjádřil svoje pocity je velmi otevřené, jak už bylo řečeno, to by jeden od kluka nečekal. Jsem teď v podobné situaci, ale narozdíl od vás, moje Slunce o mých citech neví a já ho v tom nechám, protože on je šťastný tak, jak je. Ale můžu ti něco poradit, i když sama vím, že člověku ve chvílích smutku rady spíš lezou krkem: Soustřeď se sám na sebe. Slátej svojí duši a snaž se být spokojený a raduj se ze všeho. Protože pokud se ti bude dařit být pozitivní, budou tě hezké věci samy přitahovat. A přitáhne si tě i láska, uvidíš. Držím palce a přeju spoustu síly při budování nového, lepšího já!! :)

01.06.2013 21:17:35 | Tsuki

Měl by si na ní zapomenout a snažit se žít a žít přítomnost a vykašlat na minulost, ale myslet na svou budoucnost.

03.04.2013 22:30:10 | Nikolka

ST.Moc se líbí jak jsi vypsal své pocity. Od kluka bych tohle nečekala.
( Brala bych tě všemi deseti a hned)

03.04.2013 12:10:31 | Lucy Susan

co ti brání?? :P

03.04.2013 22:35:27 | Nikolka

:-)můžeš si mě vzít :-)

03.04.2013 15:21:38 | Raďa

Měla by si tohle přečíst :)

01.04.2013 21:43:36 | Týna

Přečetla a už ji to nebaví pořád, že se trápí, když ho stejně nechce a chtít nebude a to ví moc dobře oba. Ona má jiný život a on má svůj trápící mno, ví, že by mu pomohla odborná pomoc, kterou nechce. Takže tu raději píše a psychicky vydírá.

03.04.2013 22:36:58 | Nikolka

Psychický vydírání bych asi nesnesla :) Ve škole je jeden takovej kluk a jedna holka.. Ona se s nim rozešla a ředitelka málem volala pro něj záchranku jak byl v háji... :) Kluci přece taky musej něco vydržet, holky to maj horší, když je někdo nechce :)

04.04.2013 18:43:55 | Týna

Přesně tak Týnko musí vydržet, ale jistí lidé to nechápou :D

04.04.2013 21:16:50 | Nikolka

Časem to pochopí, i když to asi bude trvat dýl, než je zdrávo. Kdysi jsem měla taky problém. Jinačí, ale "taky nechápal". Já ho brala jako kamaráda, od první schůzky, pořád jsem to slovo řikala, kamarádi, kamarádi... On přede mnou taky: Kamarádi. Ale jinde před kámošema? Asi něco jinýho. No, každopádně šly po městě i vesnici drby o mně a o něm. Nesnášim drby.
Pochopil pořádně až tehdy, když mě viděl s mým klukem. Už to bude půl roku. A jsme pořád dobrý kamarádi. A on si taky konečně našel lásku :)

04.04.2013 21:30:44 | Týna

Tady už to je přes dva roky :( a já už nevím, jak mu pomoct, aby se od toho odprostil.

06.04.2013 23:43:36 | Nikolka

Snad si to přečte :-)

01.04.2013 23:00:53 | Raďa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí