Dopis od srdce

Dopis od srdce

Anotace: Otevřený dopis (adresát neznámý)

Dobrý den,

je těžké prožívat zklamání a smutek ze ztracené lásky. Zvláště pak, když se těch vlezlých pocitů beznaděje a samoty nelze zbavit celý rok. Ano, celý jeden rok jakoby v mém životě nikdy neproběhl. Byl prázdný, nic se nestalo, myšlenky se ubíraly stále stejným směrem. Kolik slz proteklo, kolik hodin mě minulo bez povšimnutí. Nevím, proč se mi velikost mojí lásky k Ní ukázala v celé své kráse, až když mě opustila. No, říká se to... Ale já jsem tomu posud nevěřil. Od té doby jsem procházel houštím stesku a marnosti. Dívky sice přicházely, ale najednou, jako kdybych to ani nebyl já. Nezajímaly mě. Když už jsem se pokusil s jednou z nich strávit noc, hned po oblíbeném živočišném aktu, který mě ani trochu nenaplňoval, putovala slečna do vedlejšího pokoje. Bylo to trapné, ale najednou jsem si neuměl představit, že se probudíme vedle sebe. Bylo mi špatně. Z optimisty „tragédem“. Pesimista je příliš optimistický výraz pro pocity, které jsem zažíval. Přátelé mě drželi, v rámci možností, nad vodou. Koneckonců, když jsem byl ve společnosti a ubíjel city ethanolem a THC, cítil jsem se dobře. No, spíše se jednalo o chvilkovou iluzi štěstí. O to horší bylo ranní probuzení do šedivé reality. Kdyby alespoň ranní... Celý rok jsem nedělal v podstatě nic, takže pojem ráno v mém případě skrýval časový údaj většinou těsně obtékající poledne. Chtíc nechtíc, musel jsem se začít stavět na nohy. Přece jen, nejsem první ani poslední. Hlava dál podává racionální porce na naleštěném podnose, srdce však tvrdě odporuje ve věčné a marné nostalgii. Hledám nový smysl. Hledám cokoliv, co mě životně uspokojí. Bohužel to ale jen tak nebude láska. Je krásná, ale až moc krutá. Už je to lepší. Čas od času prožívám příjemné okamžiky s nějakou tou krásnou slečnou. Jsou to však jen mělké břehy, daleko od hluboké řeky proudící lásky. Navenek jsem otevřený a usměvavý. Uvnitř ale stále bloudím v uzamčené schránce pocitů. Nevím, co bude. Ale už může být jenom líp...

 

S jizvou v srdci,

D.F.

 

P. S. Neznám Vás, ale rád Vás poznám.

Autor Daniel Felder, 25.03.2015
Přečteno 1370x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

napsal bych do anotace:
otevřený dopis adresát: Ministerstvo zdravotnictví, s přiloženou žádostí o pracovní neschnopnost.

...ale asi by to dostalo jinejch nádech.

29.03.2015 09:28:07 | ewon

To není špatný nápad. Děkuji, promyslím to :)

31.03.2015 00:19:40 | Daniel Felder

Proč to nikdo nečte?

25.03.2015 22:14:36 | Daniel Felder

kolik děl jiných autorů jsi přečetl a okomentoval ty?

29.03.2015 13:49:00 | hanele m.

Nechtěl jsem svým nevybíravým a hrubým komentářem nikoho rozhněvat. Omlouvám se. Přečetl jsem stovky básní a povídek jiných autorů. Neokomentoval jsem žádné. Necítím se, že jsem v pozici, ze které bych mohl hodnotit cizí dílo. Pouze přečtu a zamyslím se sám...

31.03.2015 00:23:09 | Daniel Felder

tak piš komentáře slušně a věcně, aby se autoři neměli proč urazit - a nemyslím jen kladné a pochvalné samozřejmě
bez toho aby někoho bylo "vidět" v komentářích, je např. těžké najít jeho díla náhodně mezi tou spoustou děl, co se tu každý den objeví..

31.03.2015 06:05:37 | hanele m.

Na tom něco je. Děkuji, donutila jsi mě k zamyšlení. Což je vždy prospěšné. :)

31.03.2015 16:53:07 | Daniel Felder

to bylo účelem :o)

31.03.2015 22:07:17 | hanele m.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí