Láska

Láska

Anotace: Nemám lásku ráda..:( a i když jsem nebyla vlastně pořádně zamilovaná, trpěla jsem... a jsem raději sama.. láska je pro mne tabu:((

Těhle pět písmen, které možná dokážou člověka rozveselit, ale také ho stáhnout až dolů na úplné dno.. Myslím, že láska víc bolí než přináší radost..
Ano, třeba se někomu povede potkat člověka do kterého se zamiluje a on mu svou lásku opětuje.. Tohle se podle mě, ale stává méněkrát než ty případy, kdy vás ten druhý pošle víte kam...
Ale pokud jste tedy spolu, po čase to může na jedné straně vyprchat a pokud to není na té vaší, tak to bolí:/ Myslel/a jste si, že je to životní láska ale nejspíš to tak bylo jen pro vás.. Najednou váš život ztrácí smysl, možná se někomu poštestí najít někoho dalšího a znovu se zamilovat, nebo se s tím prostě smíříte, že je konec.. A v dalším případě to vzdát - úplně...
Ano, já jsem optimista, ale životní láska je životní.. a proto raději odejdu do jiného světe, kde se mi snad můj sen - BÝT ŠŤASTNĚ ZAMILOVANÝ - povede a splní...
Přeji šťastný život i bez té .. (nechci být sprostá) lásky...
Autor Mary.Cocaine, 05.02.2007
Přečteno 448x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Budiž, je to vůj názor, ale nedá se říct, že bych s ním naprosto bezvýhradně souhlasila... Jinak napsané dobře...
P.S. I hope, u didn´t lose your hope :) Keep smiling Cris

06.05.2007 17:20:00 | Cristinne

Mluvíš mi z duše.. Hezky napsaný =)

06.02.2007 22:13:00 | slunicko.pb

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí