udatní rytíři vymřeli..

udatní rytíři vymřeli..

Anotace: po meči..po kopí, jejich chlouby..touhy..

Do tenat svých vezmu tě sebou, do těch nejhlubších komnat podívat se smíš.Přijde na to, jestli to ustojíš.

 

Jsou temné pokoje plné zmaru, kouře plné místnosti, které cítit opiem jsou. Potkáš ženy, mnoho žen mají mnoho tváří a tvaru. Budou tě svádět, roztahovat nohy do praku. Budeš po nich prahnout, jak by to bylo světlo majáku v úplné tmě. Najdeš mě?

 

Sedíci v tureckém sedu na orientálním koberci, číst knihu života, který žít nechci, láteřit, láteřit, jak je svět krutej i když pro nic nehnu ani prstem..Najdeš mě?

 

S blond parukou tančit o tyči poslední tanec, topit se ve tvém chtíči, obdivuješ mě vědom si toho, jak snadno bych tě mohla zničit, s nohou obtočenou kolem tvého krku proměním se v hada co téměř zahubí tě, pak poskytnu ti útěchu, to cos hledal dlouhé bezesné noci, obětí svých křídel neviné holubice... uctíval bys mě? Ne!?Najdeš mě?

 

V rušné kavárně plné převrácených stolů, budu ti výpravět, jak by bylo úžasné být spolu, o svém srdcebolu a když mi uvěříš shodím tě až tam hluboko dolu do propasti, příliš mnoho lítosti..

 

Kdybys zůstal ještě chvíli píchal.. mi do hlavy špendlíky snů, líbal mě na rty, utahoval smyčku, škrtil mě tak, az skoro začla bych umírat.. až na okraj snu, pro pocit, žes zabil všechny iluze ani stopa po touze..pak budu tě prosit, abys opustil mé království, mou hlavu, moje tělo..zametl všechny stopy, vymazal mi paměť..

 

Najdeš mě...všechno sem to já, jen já jen jedna jedna z nás, která tě milovala oddaně a tolik, že když si s ni září .. jen já chtěla tě dovléct k oltáři vážně...

Autor Loveless, 02.02.2016
Přečteno 769x
Tipy 14
Poslední tipující: Morgenstern II., ewon, Frr, Jort, Lioness, enigman, Papagena, knihomolka
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

do básní...

04.02.2016 07:54:44 | ewon

trnitou růží pod brnění spících rytíren..ST :-D*

03.02.2016 08:51:09 | Frr

Hodně dobrý

03.02.2016 02:29:50 | Lioness

to vlečení asi nehledá...

02.02.2016 22:56:53 | enigman

Dobře se mi četlo, jelikož je to v kategorii úvaha, tak uvažuji zda "bejby" by bez svého rytíře taky zůstala sedět v koutě, nebo příště využila možnosti dámské volenky:) Přihodím zkušenost kamaráda, žijícího v Kalifornii, kdy mi psal, že tamní dívky není problém pozvat na rande, ale uchazeč se musí jaksepatří vytáhnout, sex napoprvé ani napodruhé ani napopáté, prý fakt nehrozí a vyvolená kývne na vážnější známost až po adekvátně dlouhých námluvách, které se u nás již dávno nenosí.. :)

02.02.2016 21:34:12 | Papagena

Nastaly obavy, že by to mohlo být poněkud krkolomné...v rámci čtení:) jinak je to supr, že to takhle mají..fandim! Ja to mám podobně pokud to myslím vážně dříve jak po měsíc, dvou ke coitu nedojde=D

03.02.2016 13:35:48 | Loveless

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí