Komplikovaná třída

Komplikovaná třída

Anotace: Malá úvaha o vztazích mých přátel

Komplikovaná třída

V příchodu prvních lásek nastávají první komplikace ve vztazích. Můj moc dobrý kamarád Péťa se zamiloval do jedné dívky, jmenuje se Eliška. Začali se spolu bavit a po dvou měsících začali spolu chodit. Byl to moc dobrý pár. Smáli se všemu a spolu vymýšleli různé fígle ve škole. Dokonce se navštěvovali i mně pozvali na návštěvu a řeknu vám, že s nimi je fakt moc sranda. Byla jsem ráda, že to tak bylo. A tak to začalo. První lásky. Má super kamarádka Nina, která nechodí do naší školy, ale chodí do jiné tak se zamilovala do mého spolužáka. Tak nějak se začali bavit, psali si na facebooku a teď už spolu chodí 2 roky. Má spolužačka Ema začala chodit s mým spolužákem Adamem. Posílali si různé papírky a skrývali, že spolu nechodí. To se jim ale nepovedlo, neboť si psali v jednom kuse a nakonec to přiznali.

A jak vztah skončil?

U Péti to skončilo blbě. Když začal chodit s Eliškou, byl nejšťastnější kluk pod sluncem. Eliška dostala nový telefon a Péťa jí řekl, že pokud ho nevypne tak se naštve (Žárlil na její nový, telefon.). Eliška se naštvala, že takhle žárlí a tak se rozešli. Byla jsem z toho smutná, jak se rozešli. Ale všechno není na vždy. :( Ema a Adam byl hrozný pár. Neboť se ani nebavili a posílali si jenom papírky a psaníčka. Možná se bavili za školou, ale ve škole se nebavili. Byli spolu asi půl roku. Nevím, proč se měli rádi, když se nebavili ani ve škole ale, je to jejich věc.


A co ti ostatní?

Nina, která chodí s mým spolužákem, chodí spolu do dneška. Je to moc pěkný pár. Dokonce se prý na jeden den pohádali, ale nakonec se usmířili. Pokud to správně počítám už, jsou spolu dva roky. Nic o nich moc nevím, neboť podnikají všechno spolu a opravdu je to v utajení, ale do toho co spolu dělají mi nic, není. :)


Zlomené srdce….

No a tak jsem zbyla já dobrá kamarádka od Petra. Každý den mě děsí, jak se snaží chodit s Eliškou, ale nedaří se mu to. Každý den si říkám, co mu mám na to říct. Prý celé dny cvičí aby, zhubl a snaží se chovat slušně a normálně ale Eliška ho stále odmítá. Říká mi jak je hrozný a blbý a že je odporný kluk. Jsem s toho potom celé dny smutná, jak se trápí kvůli Elišce. Nechce jí jen zahodit je do ní pořád zamilovaný a já už nevím jak ho utěšit. Každý den se trápí a má hodně velký stres. Ale Eliška pořád nic. Petr by pro ni udělal cokoliv, jen aby s ní mohl chodit…. Adam byl spíš zahanbený tím, jak chodil s Emou a kluci si s něho dělali srandu. I mě řekl, že nemohl věřit, jak mohl chodit s Emou a dokonce na ní i nadával. Ema si s, toho nic nedělala aspoň jsem to na ní, nepoznala.
Autor Adorable stories, 23.09.2016
Přečteno 648x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí