Kouzlo jedné letní noci

Kouzlo jedné letní noci

Anotace: Každého někdy okouzlila letní vášeň a svoboda..

Kouzlo jedné letní noci

Padla noc. Padla světla a den. Začíná ta druhá část dne, ta temná. Našlapuji na suchou zem, která odpočívá od horkého letního slunce. Pomalu a jistě pocítím jinou půdu pod nohami. Jsem tu. Z rukou pouštím ručník do udupané trávy. Vánek mi lehce odhrnul blonďaté konce vlasů z bronzových opálených ramen. Sluncem vysušené vlásky se ve světle měsíce třpytí jako nitky zlata. Svižným pohybem přetáhnu tílko přes hlavu. Kudrlinky zakrývají vše co je potřebné. Stejně tak k zemi padá i sukně. Rychlým krokem se ocitnou před rovnou hladinou vody. Je až škoda, porušit tak klidnou bezchybnou vodu. Nemám proč čekat. Skrčím kolena a odrazím se od betonového lemu koupaliště. Vrhám se po hlavě do klidné vody, bez jakýchkoliv zábran. Cítím jemný chlad a vyhřátí od slunce, bublinky, obklopují mé šokované tělo. Srdce mi buší jako o závod, lehký adrenalin v žilách mi způsobuje tolik věcí. Cítím svobodu a čistotu, denní stereotyp je pryč, mám dávno spát a místo toho jsem ponořená uprostřed noci ve vodě. První nádech po skoku do vody je tak naplňující. Rty jsou zkroucené do úsměvu, rukou automaticky odhrnuji přebytečné kapičky vody z očí. Problémy jsou pryč, všechno se zastavilo. Můžu si představit jakékoliv století jsem svobodně volná. Hvězdy zdobí letní oblohu, letní větřík přináší tak úžasnou vůni letní lásky a pokušení. Nejsem snad v ráji? Sama uprostřed letní noci, plná nových očekávání. Vybavuje se mi tolik vzpomínek, tak moc. Letní lásky, strach z bojovek, pocity nenahraditelného štěstí, válení se v seně, přehoupávání do jiné doby. Sladká závislost na svobodě, je vzduch v mých plicích. Několikrát se ponořím pod hladinu a nechávám tělo čerpat energii. Odcházím a nechávám si tu moře tajných myšlenek ke kterému mám přístup jen já. Opět jen já, ohnivé léto a divoký oceán tužeb.
Autor Marlene0621, 17.03.2017
Přečteno 892x
Tipy 7
Poslední tipující: Zefi, kudlankaW, KeepTheFlameBurning
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Poměrně působivé vylíčení rozechvívání nitra za horkých dnů. To mnozí propadají pod tíhou sladkobolného opojení, pocitu, že smí milovat i mohou být milováni...( nejednou, nejedním člověkem)

Martin Kristián Kudlák alias kudlankaW

22.04.2017 20:55:44 | kudlankaW

Děkuji moc za názor:). Občas je těžké napsat pocit, aby dával nějaký smysl. Tohle je tedy inspirované skutečností:)).

22.04.2017 21:01:57 | Marlene0621

:-) Krásně píšete :-)

21.03.2017 17:46:37 | Tvořilka Lenka

Děkuji moc:)))

21.03.2017 17:53:10 | Marlene0621

:-*)

21.03.2017 18:10:17 | Tvořilka Lenka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí