O MĚ A O NÍ

O MĚ A O NÍ

Anotace: ...to, že mi netečou slzy,neznamená,že nebrečím...

Ani zástupy "převoznic" nedokážou uchlácholit tu díru,co v mym srdci zbyla po Lucce. Jistě, možná je tu někdo,ke komu bych mohl něco cítit. Ale hodíme se k sobě asi jako krásná Esmeralda a zvoník od Matky Boží. Takže jí to nikdy neřeknu!
Nebyl jsem s Luckou moc dlouho. Ale těch sedm měsíců mě utvrdilo v tom,že ona je ta pravá,jediná. Nebyl jsem pro ní dost dobrej. Žiju obyčejnym životem. Vlastně se jí ani nedivim,ne každej chce takhle žít.
Jenže,teď už dva měsíce lezu po zdi. Pološílenej,možná už zcela,s vyrvanym srdcem. Ano,nebyla to žádná princezna.Pro mě však byla nejkrásnější na Světě. A jak mi "voněla"! Ta chemie mezi náma,byla doslova hmatatelná.
Pořád jí miluju a zároveň k smrti nenávidim. Láska a nenávist jsou dvě strany jedný mince. Doprdele, vždyť mě se stejzká i po jejích dětech! Nejradši bych jí proklel,jenže cena za kletbu je vysoká. A navíc,ona si to nezaslouží. Vždyť dodržela všechny pravidla,který jsme si při rozchodu dali. Nakonec,nemůžu jí nutit bejt se mnou,když nechce.
Vymazal jsem jí z mobilu i z počítače,jen jí nedokážu vymazat z hlavy ... ze srdce a ze života! Ve skříni mam zavřený všechny věci,co mi po ní zbyly. Až začnu topit,spálim je v krbovkách. Jen nevim,jestli se jich vůbec dokážu dotknout. Tak moc to bolí! Možná spálim i tu měchačku,co mi dala. Je na ní napsáno "z lásky". A já jí tak věřil!
Jsem starej blbec (slušně řečeno). Kolikrát se ještě budu muset takhle spálit, a kolikrát to ještě ustojim?
Vadilo jí,že furt něco dělam. Paradox je,že co odešla,nemůžu se k ničemu dokopat. Nedokážu se soustředit,nic mě nebaví. Zanedbávam zahradu i zvířata ... i sebe. Piju,řešim to,jako když mě bylo šestnáct.
Tak si plácam játra na virtuální papír. Vim,nikoho to nezajímá,proč taky. Na Světě jsou daleko větší problémy. A já tady brečim jak plačka,nad takovouhle banalitou. Ale mě to psaní pomáhá,vždycky mi pomáhalo. Pořád na to myslim,pořád o tom píšu. Dokola, do blba!
Kdyby řekla slovo,vrátim se zpátky. Moc dobře si uvědomuju,že by to bylo špatně,ale neodolal bych. Znova jí držet,přivonět si k ní,cejtit její teplo... Moje malá subinka.
Ale nejde to.

Buď sbohem Lucie!
Autor jondys, 06.08.2017
Přečteno 1041x
Tipy 17
Poslední tipující: Frr, piťura, Fany, Amonasr, Janna, Jort, kdotoví, Iva Husárková, Dreamy, ...
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zdá se mi, (zdáš se mi,)
jak správnej chlap,
co chůzí po zemi,
do lejna šláp.

Trochu se sklouzl
a zlomil si sval,
jizva ta zůstala,
ty jsi o kus dál.

Zvláštní je na lidech,
jak tohle umí,
šlápnou a vezou se,
jen nejsou z gumy.
:)

11.09.2019 23:30:49 | Dreamy

To už je tak dávno, že už se to nezdá být ani pravdou.
Přišly další pády, ale i radosti.
Život se mění.
Jen ty mezery, za interpunkcí, ještě občas flákám :)

12.09.2019 19:49:59 | jondys

Klidně si chlastej, ale neflákej mezery za interpunkcí.

25.10.2017 12:16:04 | Jezero

Rozplakalo mne to opravdu velmi...

04.09.2017 15:14:08 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Neplač Leni,pro to už bylo prolito slz až až. Už je to tak nějak za mnou, a to i díky tobě, a doufám,že jednou už to nebude ani pravda a já si snad ani nevzpomenu.

04.09.2017 15:17:19 | jondys

Ach ano a budeš míti mnohem a mnohem nádhernější vše :-) Vše, po čem zatoužíš...

13.09.2017 13:30:56 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

děkuju za podporu :)

13.09.2017 13:55:04 | jondys

mrzí mě že se tak trápíš nejsi žádnej blbec mě to náhodou zajímá protože taky brečím láska není banalita drž se Jondysi děkuju že jsi to napsal myslím na Tebe ST :-))

06.08.2017 10:00:07 | Iva Husárková

Děkuju Ivo,za morální podporu, vážim si toho. Ale ono to bude časem snad dobrý. Čas zahojí všechno,ne? Jo a abych nezapomněl,další věc která tě bude jistě zajímat a snad z ní budeš mít i radost. Dneska se jdu podívat na kotě,který si za pár týdnů přinesu domů :D

06.08.2017 10:05:49 | jondys

děkuju za nádhernou odpověď čas zahojí rány obrousí hrany mám obrofskou radost že budeš mít kotě tohle znáš Mark Twain kdyby bylo možno zkřížit člověka s kočkou pak by byl mnohem dokonalejší jen kočka by si značně pohoršila a tohle je taky heský Jaroslav Putík český spisovatel jedině kočku a hada nedojala smrt Buddhova což lze chápat i jako projev nejvyšší moudrosti hurááá ať žije Jondýsek OOO***))) co bude dávat kotěti do misek nejlepčí stravu ze fšech hledisek - lásku :-))

06.08.2017 10:22:53 | Iva Husárková

Jsi SUPR! Mam úsměv na rtech ... díky bohu za TEBE :)

06.08.2017 10:37:54 | jondys

Jondýsku přeju Ti hodně síly buď statečný a drž se objímám Tě OOO***)))

06.08.2017 10:41:00 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí