Zmatená

Zmatená

Anotace: Takový výlev mýho mladýho zmatenýho srdíčka..

Znáte to jistojistě všichni... Takové hezké, něžné šimrání někde hluboko uvnitř vás..zbytečná a bezdůvodná nervozita, která vás zaplaví...ten nepopsatelně krásný pocit, který se dostaví vždy, když ho třeba jen vidíte... Ano. Asi je to zamilovanost. Krásná věc, o tom nepochybuji...
Poslední dobou se děje v mým nitru něco, co mě začíná celkem dost děsit a nevím, jak se s tím mám vypořádat. Není to nic špatnýho, spíš naopak, jenže je tu jedno velký ALE...
Za pár dní to bude 6 měsíců, co chodím se svým klukem. Máme pěknej vztah, moc si rozumíme, je to skvělej kluk, jenže..
Poznali jsme se o prázdninách. Krátce poté, co se se mnou rozešla má první láska. Ze začátku, to bylo jen kamárádství, když mi pomáhal přinýst do mý hlavy i jiný myšlenky, ale časem se z toho vyklubalo něco silnějšího. Až donedávna, bych tvrdila, že nás nikdy nic nerozdělí.Ale teď? Sama nevím.. Objevil se tu jeden kluk. Znám ho docela dlouhou dobu..a téměř pravidelně každý pátek se potkáváme...Posledních, asi tak pár měsíce, se z nás stali kámoši. Jednou mi psal, že by o mě zájem měl... Jenže já jsem zadaná. To je asi to jediný co mi brání.. Je moooc fajn.. a k tomu, ty jeho nádherný hnědý oči...se v nich nějak podezřele začínám topit.. Jsem najednou zmatená. Chtěla jsem ho mít jako kamaráda, se kterým si vždycky dobře pokecám, zapaříme a tak. Jenže..něco se změnilo.. Sama se toho bojím, protože kluk, se kterým chodím, sice má svý chybky, ale i tak.. nechce se mi jen tak zahodit 5 krásných měsíců.. a tak vůbec. Představa, že spolu najednou nebudeme, a když se semtam potkáme, řekneme si chladné - ahoj... Mě děsí. Vždyť toho máme teď tolik společnýho... Sama nevím co chci. Dnes mluvím tak, a zítra může být všechno jinak. Nevím jak to mám vyřešit. Svýho kluka mám ráda..nechci jej ztratit, jenže...k Davidovi asi začínám taky cítit něco, co nedokážu jen tak lehce popsat...
Mám s tím bojovat? A zatlačit to co nejhlouběji to jde, nebo to mám nechat vyplout napovrch? Proč jsem nepochopitelně smutná, když jeden pátek nepřijde do baru..a proč jsem ještě smutnější, když si s ním nemůžu jen tak nezávazně pokecat na icq? A zároveň, proč mi vadí, když mi můj kluk, řekne, že se dnes neuvidíme, protože musí pracovat? Proč mi teda vadí, že se uvidíme, zase až za několik dní? Nevyznám se v sobě. Nevím jak to řešit..ach jo, to je zase den.
Autor Z., 04.03.2007
Přečteno 441x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Totéž, co u mého předchozího komentáře... Bože, tohle není poradna jako v Top divce a dalších časopisech pro -náctileté puberťačky.... Vím, že tohle trápí a pomůže znát jiný názor, ale proč to nutně cpát sem?

16.06.2007 14:39:00 | Cristinne

Ahojik, jestli můžu poradit i já, tak pokud opravdu svého kluka miluješ, nedělej hlouposti. Prožila jsem něco podobného, ale odolala jsem a mám krásnej vztah už rok a půl. Pokud ale svýho kluka nemiluješ, zkusit to můžeš. Jen.. znáš to přísloví nebo citát: "neopouštěj toho, koho miluješ kvůli tomu, kdo se ti líbí atd."? řiď se srdcem. Přeju hodně štěstí

12.03.2007 21:43:00 | Katitek

AchoOoj!
To co tady píšeš, se stalo přesně mému kamarádovi, Chodil se svoji dívkou už strašlivě moc dlouho, a pak ani nevím, jak se stalo jsem se do jejich vztahu tak něják připletla já.... začala jsem se s ním kamarádit, ale já ho brala jen jako moc dobrého kamaráda a začli jsme spolu trávit opravdu moc času a tak po pár týdnech se s ní rozešel, ona byla naprosto zničená a já se je ještě pokoušela vrátit k sobě zpátky, a le už to nevyšlo. Doufala jsem, že se sní nerozešel k vůli mě, a vlastně dodnes to nevím, chtěl semnou být, ale i po té době se můj vztah k němu nezměnil a já ho odmítla, teť už po hodně dlouhé době jsme pořád šílení kamarádi, a on lituje, že se sní rozešel a chce ji zpátky, ale ona už má někoho jiného. Víš, to jen takové ponaučení, pro momentální pobláznění zahodit lásku k člověku, je největší hloupost, kterou může člověk udělat a pak už to zpět nevrátí. Pořádně si rozmysli, co vlastně chceš, ale pokud ti můžu poradit, hlavně neudělej hloupost, které pak budeš litovat.

05.03.2007 18:11:00 | Dot:)

ahoj..
podle mého je to hodně hezky napsané a co bych dělala já něco podobného se mi stalo,ale pokud můžu trošinku poradit,tak nechod od toho svyho protože si sním prožila neskutečně moc chvil a třeba je nikdy nevrátíš zpátky..
možná tenhle kluk kterýho si potkala ti zamotal hlavu a ty se v tom ted topíš protože si dlouho nezažila něco novýho myslím tím s někým jiným...
ale tohle je určitě podle mého jen taková chvilka takové to poblouznění..
možná něco víc tohle musíš vědět sama,ale pořádne si to rozmyli a nezahazuj to moc rychle...držím pěsti...

05.03.2007 17:08:00 | Mispul

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí