Láska až za hrob

Láska až za hrob

Anotace: krátký popis toho jak se dá zničit život za půl minuty

Ahoj já jsem Tom
32 let letos v září, takže prakticky pořád 31
tímto bych se chtěl svěřit a popřemýšlet o svém životě za posledních pár měsíců
Nebudu zde líčit co jsem dělal do teď, popravdě se divím že tenhle účet ještě funguje. Psal jsem sem rád, protože mě to uklidňovalo a teď potřebuji zase uklidnit.
Byl jsem delší dobu v cizině, však to znáte, prostě se seberete necháte lásku svého života doma a snažíte se začít znovu a zapomenout. Jde tu kurva těžce, deprese střídá hněv, hněv střídá záchvat sebevraždy. Bohužel to 4x nevyšlo, divil jsme se z jakého důvodu jsem přežil. Proplétal jsem se životem a snažil si nepustit si nikoho k tělu ani do hlavy a už vůbec né do srdce. Po nějakém čase jsem se vrátil zpět do té naši rodné země a potkal jsem holku co mi změnila život. Taková ta letní láska...

Před čtyřmi měsíci jsem se s ní dal zpátky dohromady po čtyřech letech.
Vše jako na drátkách až neskutečné to bylo.
Pak přišla pandemie a začala ponorka. Já má princezna a její dcera kterou jsem miloval jako vlastní. Díky Corona viru se nám utvořil milostný trojúhelník a ona zacčala dobrovolně trávit čas s otcem její dcery. A tady začíná můj příběh jak si zkazit život během půl minuty co ji vytáhnete z auta a před zraky dcery zmlátíte jak psa.

Byly jsme v posteli, milovaly se a bylo to krásné, jenže zavolal ex, vše přestalo a ona mu zvedla telefon, každou chvíli si psaly a já nevím co vše. Když byly spolu já byl out, když jsme byly my spoluon měl vždy přednost. Tímto ze mě udělala paranoického žárlivce který tohle prostě nedal.

I když jsem nechtěl milovat už nikdy, já se do ní zbláznil až po uši.

Ona to viděla, ale nenedala si říct a dělala si z toho srnadu.
Prostě tak dlouho jsme doutnal až jsem vybuchl.
Teď se však ze všech stran dozvídám že můj nejlepší kamarád mi podrazil nohy kdyžpři našich začátcích do ní začal klavírovat že stejně odejdu a nebudu s ní. Na ten pád se vyspala s ex a ten hajzl mi to poslal jak mu dělá pusou to co dělala na druhý mě. Věděl jsme to, věděl a přesro ji odpustil, ale ona nee. Věřil jsem že toho lituje ale měl sjme strach že přijdou dalsí videa. Zabil bych ho, zabil a šel si to s klidem odsědět. Tak moc ji miluji.
Teď mám však strach že strácím puůdu jako nikdy víc, Nespím, nejím zvracím vše co sním.

5ekla mi jen dej mi čas. V sobotu jsme byly na anšem místě kde jsme jí poprvé dal pusu a kde jsme se kolikrát milovaly za svitu měsíce. Vše v pořádku. A od včerejška mi všichni tvrdí že už se ke mě nechce vrátit, dokonce zase zapracoval můj nejlpší kamarád, kamarád který si našel před čtyřmi lety holku zároveň jak jsme začínaly poprvé, a já mumusel domlouvat u ní aby se s ním vyspala. My jsme měli už svoje první dávno za sebou a on pořád nic... 5ekla mi že když jsme to udělal jednou že to můžu udělat znovu, že jí to řekl on můj kamarád...

Přitom jsme si řekli že začneme polehoučku znovu, rande a vše s klidem...
Čekám až se uzdraví a pokud se nic nezmění tak jsem se rozhodl že smrt, smrt bude jediné možné řešení.
Bez ní nebudu a aby byla s někým jiným to nesnesu.
Takže radsi ukončit trápení svoje než vidět jak jí líbá někdo jiný.
Jsem hazjl co vztáhl ruku na holku kterou miluje a nemůže bez ní být. Nemám síly abych vám zde líčil celou story, doufám však že z lze pochopit že jsem to udělal z lásky, protože před tím než jsme ji vytáhl se mi zasmála do obličeje a že se těší až zase pojede za ex...

Teď budu asi ex já
Ex asi doslova a do písmene
není cesty z5 vrátit co usem udělal nelze, žít bez ní nelze, jednoduchý výsledek mojí rovnice je smrt.

Většina z vás mě odsoudí, nesuďte, neznáte celou story, Nevíte co jsem zažil. Vím že jsme miloval, miluji a milovat budu...

Bez nich nechci žít...
Nežto udělám tak sem ještě napíšu pár postřehů jak se věci mají, a jakým směrem se ubírá moje myšlení.

Nemá prosit vás za odpuštění, ale nechci aby jste si myslely že jsem úplný kokot.

Chybí mi, Miluji je
Nesnáším sebe
nikdy jsem to neměl udělat
Autor MailMann, 20.04.2020
Přečteno 580x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vypiš se, opij se, ale nevěš se. Ani hlavu.
I když těžká rána, dnem i nocí v tomhle stavu.
Až to přebolí, svět bude zas o něco barevnější.
Jen, co otevřeš srdce a oči :)

21.04.2020 08:03:59 | LDN19

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí