Zamilovanost

Zamilovanost

Láska je neskutečně důležitá pro život a pro spoustu lidí je věc/pocit bez které si neumí představit život. Pro některé je to něco co prostě chtějí mít v životě protože jim to přijde přirozený. Pro mě je láska něco co určitě patří na seznam věcí co chci prožít než zemřu ale připadá mi že v dnešním světě lidem nedochází že největší rozdíl je mezi zamilovaností a tou fází kdy prostě milujete bez hlavě, obě tyhle stádia patří k lásce ale je v nich obrovský rozdíl...
Zamilovanost je pocit co můžeme zažít u všech věcí a všech bytostí světa což přirozeně znamená že to není trvalý stav, je to stav kdy jsme poblouzněný a věříme že to co teď cítíme je navždy a že to je to co chceme do konce života, u partnerů je to například že nevidíme jejich špatné vlastnosti a když je vidíme tak děláme že tam nejsou jen aby ten vztah vypadal co nejvíc růžově a po nějakém čase přijde zlom kdy si uvědomíme že nás ty chyby štvou nebo nám vadí a tehdy skončí zamilovanost a rozhodne se jestli jde o milování a nebo konec. Stovky nebo spíš stotisíce vztahů končí po fázi zamilovanost jelikož jim dojde že se snažili ve své polovičce najít něco díky čemu přejdou ty chyby ale ve skoro všech případech nenajdou...
Milovat podle mého znamená přejít ty chyby a nebo spíš se s nimi z žít na tolik že nám to vlastně nebude vůbec vadit že to bude něco co nám bude připadat přirozený a hlavně dokonalý a naučíme se to milovat. Milovat můžeme všechno možný přes vůni svíčky, naše mazlíčky až po partnery ale v každým ohledu to milování bude jiný a tím pádem bude jiný i druh lásky.
Autor Capuse, 29.10.2020
Přečteno 594x
Tipy 4
Poslední tipující: Rozmarýna, Lighter, mkinka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc pěkné povídání k zamyšlení, házím sem supertip. Ano, skutečně milovat znamená mít rád druhého člověka i s jeho chybami a nedokonalostmi, zároveň si jich být vědom a snažit se s nimi po boku onoho člověka co nejlépe fungovat. Láska je především založena na potlačení svého vlastního ega ve prospěch druhých lidí, ne nás samotných.

30.10.2020 00:49:03 | Rozmarýna

Docela dobré zamyšlení. Zaměřovat se na chyby je konec zamilovanosti, každé. A pak většinou už žádná láska nezbyde.

29.10.2020 11:47:06 | Lighter

Krásné zamyšlení. Pravdivé!

29.10.2020 07:30:12 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí