Nevěra

Nevěra

Sedí u dřevěného stolu. Jeho hnědé kudrnaté vlasy mu padají do očí. Právě mě šuká pohledem. Já si možná představuji to samé. Jak jdeme společně do tmy. Nedočkavě vášnivě mě políbí. Zvedne sukni a pár přírazů zezadu a rychle mě udělá. Žádná slova, vzdechy. Jen ukojit chtíč. Předehry, povídání, mazlení... To je zakázané a plně si to představuji ve své fantazii. Ano, Filip je ženatý.
Těžce. Vila, manželka, dvě děti a nezbytné pejsci. Několik roků jsme udržovali svůj chtíč na uzdě, ale člověk je velmi slabý jedinec a sexuální pud ho vždycky převálcuje.
Zdá se mi tenhle vztah mnohem jednoduší, než kdybych byla se svobodným Petrem. On se mnou jakoby „chodí,“ ale přitom pošilhává po dalších. Vždycky to děla. Když nakupujeme, nebo sedíme v restauraci.
Kdežto ženatý je ženatý. Svým způsobem mě uklidňuje jistota, že Filip riskuje jen pro mě. Pro své ukojení.
Kdežto Petrovi je úplně jedno s kým večer skončí v posteli a na veřejnosti mě bere za svou holku.
Ale, Filip! Nenápadný dotyk, úsměv, jiskření, mě oblaží na hodiny, možná i dny. Vtiskávám si každý jeho pohyb, mkrnutí, zachvění jeho světlých kadeří a s Petrem by mě sžíral smutek, že se mi dostatečně nevěnuje. Volba je jasná. Větší rozkoš na těle i duši mi dá Filip. Petr se s Filipem znají. Proč ne? Petr jede po jeho ženě. A kdo ví? Třeba by i ona uvítala úlet se sexuálním ledoborcem. Vybavuji si Filipovy palčivé dotyky, drsná rychlost. Zadržený dech. Teprve v přítmí mého pokoje vydechnu a cítím se šťastná. Filip mě dokonale naplňuje. Cítím ho dlouho na těle. Pálí mě jeho dotyky, škrábe mě tak silně, že vím, že se mi to nezdá. A pár metru ode mě žije, bydlí, souloží se svou ženou a já ho neobtěžuji sms, výčitkami, slzy a žárlivostí. Stačí mi jeho milý úsměv v davu. Otázka je, jak to prožívá on. Nepřítomný výraz, připitomělí úsměv. Ženy jsou velice vnímavé, poznají když nastane změna. Poznají, když je nevěrný. Kladou si otázku kdo je ta čubka. Ta druhá děsivá věc, kterou chtějí ženy vědět. Kdyby to byla nějaká odbarvená hnuska, bylo by to ještě horší, než kráska s Fendi kabelkou? Kdo ví...
Autor Alen, 18.11.2020
Přečteno 441x
Tipy 5
Poslední tipující: Al.hexth, umělec2, Rozmarýna, mkinka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo nevěra má mnoho podob. Pěkné.

19.11.2020 07:12:47 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí