Kde je ta láska?

Kde je ta láska?

Anotace: dnes už druhé pomatené dílko.. Obojí vyplývá ze situace. Nepřemejšlela sem, napsala sem to prostě, jak sem to cítila

Tiše se zaposlouchám do tklivých tónů písničky linoucí se z repráků a zamyslím se nad láskou.. V hlavě mi víří tolik otázek. Kdo mi na ně ale odpoví? Kolem je jenom ticho. Ticho a samota. A přece je tu tolik lidí. Ale kde je láska?
Zadívám se dlouze na obrázek zamilované dvojice. Vypadají tak šťastně.. Do očí se mi nahrnou neposedné slzy..
Taky si často s partnerem připadnete jako páté kolo u vozu? Taky si pokládáte otázku, proč s vámi vlastně je, když vám vyčítá běžné věci, otázky a třeba i SMS zprávy? Taky si připadáte k ničemu, když vás drahá polovička odpálkuje při řešení problému? Taky vám vhání slzy do očí každé zlé slovo nebo smutné písničky o lásce?
TAK KDE JE TA LÁSKA? KAM SE ZTRÁCÍ? KDE SE SCHOVÁVÁ? Miluje mě? Miluje vás? Stále? Pořád tolik? Víc? Míň? Myslí to vážně?
Ale zkuste se ho na něco takového zeptat, když víte, že vás odežene s tím ,že řešíte blbosti. Kde ale máte hledat odpovědi? Kde nabudete tu jistotu? Kde, když ne z jeho odpovědi a chování? Kde najdete jeho lásku? Kde, když to není nějaký kámen..
Copak je láska v podobě hádek, dohadování a slz? Copak už není o porozumění, toleranci, laskavostech, polibků a smíchu? Nebo jsem snad na dnešní dobu až moc romantický typ? Copak je touha být s tím, koho milujete, trestná? Je špatné znát okolí toho druhého?
KDE JE TA LÁSKA? JAKOU MÁ PODOBU V DNEŠNÍ DOBĚ?
Kdo mi odpoví, když ne moje srdce, ne jeho srdce, ne on, ne on - má láska? Kdo vám řekne, jak moc mu na vás záleží? Kdo vám řekne, jak moc vás má rád? Kdo vám řekne, zda je to pravda, když se chová jinak?
KDE JE TEDY LÁSKA PO DELŠÍ DOBĚ A JAK VLASTNĚ VYPADÁ?=(
Autor Katitek, 10.03.2007
Přečteno 357x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Po dlouhé době jsem se tu oběvil...a pěkný. Už se ti zase někam schovává??...láska...?

30.03.2007 19:16:00 | Zane

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí