HLEDÁNÍ

HLEDÁNÍ

Anotace: Když se rozejdeš po třech a půl roce s holkou

Koukám se na nás a nepoznávám, ty dva lidi, milence, přátele a spřízněné duše na celý život. Co se stalo? Ptám se a marně hledám odpověď.

Každému říkám, že si půjdeme svou vlastní cestou, ale jakou cestu máme před sebou? Ptám se a marně hledám odpověď.

Pokaždé, když jsem se zahleděl do tvých očí, tak jsem věděl co chci, ale teď hledám svou cestu kde se dá a nikde ani náznak nové nevidím.

Po tvém boku jsem věděl kdo jsem a proč tady jsem, ale nyní jsem více osamocen, než poslední podzimní list na stromu a koukám se dolů na to spadené listí, jakoby to byly vzpomínky na nás, které nikdy neprocitnou k životu. A jako ten poslední list čekám, až část mého já taky spadne na zem a nikdy se neprobudí.

Kdokoliv z mého okolí říká: " Jsi mladý, ještě se o tebe holky poperou." , ale jak mám otevřít své srdce znovu, když bylo rozdrceno tak jako když mrštíte sklenicí o zeď. Nechci tu bolest a bezmoc cítit znovu.


MiJaK
Autor MiJaK, 24.04.2021
Přečteno 413x
Tipy 5
Poslední tipující: someone.else, Loc06, Essa, Kett, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Možná ti to teď přijde jako hloupost, ale věř, že to nejlepší je před tebou..

21.11.2021 22:57:10 | Caracol

Mě to mrzí, že to takhle dopadlo a chápu, že když jednou láska zabolí, těžko se pak této hodnotě jako takové dává nějaká další šance na (znovu)procitnutí. Je to ale koloběh života, jak píšeš, všechny listy už spadaly na zem, každý musí jednou spadnout, aby mohl strom přečkat zimu a na jaře dát zase všemu život. Jsme listy, ano. Jen je dobré vědět, že podzim je stejně jak dlouhý jako léto a nebudeme si nic nalhávat když řekneme, že barevné listy nás dělají šťastnými. Přeji hodně sil při zvládání těchto chvil, až moc dobře je znám.

13.06.2021 01:14:41 | Loc06

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí