pro lásku..

pro lásku..

Anotace: nevím, kam jsem to měl zařadit, tak jsem to hodil sem :D:D.....

Už je to nějaký ten pátek, co jsme se poprvé viděli. Ten den byl pro mě ten nejhezčí, byl tak hezký jako ty.
Teď už jsme spolu 7 měsíců a já tě miluji pořád víc a víc. Vím, že vše krásné musí někdy skončit, ale já doufám, že nás naše láska nikdy neopustí, chci, abychom spolu byli co nejdéle a taky proto budu dělat, co budu moct a doufám, že ty také.
Ve volných chvilkách vzpomínám na vše krásné, co jsme prožili, vzpomínám na tebe, jak jsi krásná. Děkuji všemu, co nás dalo dohromady, protože teď jsi pro mě život a štěstí.
Občas se hádáme, nebo se někomu z nás něco nezdá, většinou to jsem já, promiň, ale nemění to nic na tom, že bych tě měl přestat milovat.
Když udělám nějakou kravinu, tak si to pak dlouho vyčítám a dávám to docela najevo, nepřežil bych, kdybys mě opustila.
Nikdy tě nepřestanu milovat, jsi ta nejúžasnější dušička, která mě dělá strašně šťastným.
Když jsem vedle tebe, je mi nádherně, protože vím, že mám vedle sebe toho, kdo mě podrží a toho, koho moc miluji.
Miluji ty chvíle vedle tebe, miluji tvůj smích, miluji tvůj usměv, miluji tě prostě celou.
Nejdůležitější pro mě jsi ty a můj život, protože ty jsi můj život, zemřel bych, kdybys odešla.

Jsem velmi žárlivý člověk, každý jsme nějaký, zkus pochopit, že když žárlím, je to z toho důvodu, že se o tebe BOJÍM.

Jsi slunce mého světa, jsi ta, kterou bych chtěl mít vedle sebe napořád.
Bez tebe nic nejde, už jsi prostě mé srdce, které kdybych neměl, nemohl bych žít, a tak šťastný být, jako jsem s tebou.
Jsem rád za každé chvilky s tebou, když jsem někde pryč a ty doma... říkám jsi „ proč ty vole nejsi s ní, ano, asi si chce ode mě taky odpočinout, ale co když mě chce mít zrovna u sebe“.

Známe se moc dobře na to, abychom věděli, co druhý má rád. A proto se snažím, abys byla šťastná a nikdy nebyla smutná, protože kdybys byla smutná, tak budu taky.

Když usínám, chci tě mít u sebe, líbat tě a do ouška ti říkat, jak moc tě miluji, špatně se mi usíná, ale druhý den tě uvidím, takže se mám na co těšit, ty mě nikdy neomrzíš, každý den je s tebou nádherně vzrušující.

Strašně se Bojím toho, až nastane den D, den kdy si řekneme konec, den kdy tě uvidím naposledy, den, kdy už tě nebudu moct NIKDY bránit, den, kdy už tě NIKDY nebudu mít na své hrudi, ten den, který bude tak strašný a zapamatovatelný, den, který budu celý přemýšlet, co dělat, abych ty krásné chvíle s tebou mohl vrátit, ?….. Věřím, že se to nikdy nestane…

Chtěl bych s tebou být celý život, nejspíš se to nestane, ale byl bych moc rád, kdyby to vyšlo.
Jsi přesně ta, kterou jsem hledal. Nikdy nebudu chtít jinou a nikdy nebudu milovat jinou než tebe a jenom tebe.

Mooooooooooooooooc tě miluji, štěstíčko moje…….
Autor March, 19.03.2007
Přečteno 509x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hezké zamilované

10.07.2007 22:57:00 | Aluna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí