Ty mě zabiješ

Ty mě zabiješ

Anotace: Pro měho anděla, třebe si konečně uvědomí, že k sobě patříme. Jako oheň a voda, černá a bílá, tma a světlo, hloupost a chytrost. Nezabíjej mě. Jsme jako jin - jang. Dobro a zlo. Te iubeste. Děkuji za komentáře, i když to asi nepochopíte.

Chtěla jsem nejdřív napsat něco, při čem bys mohla aspoň uvažovat, ale pak jsem to smazala. Řekla jsem si, že nemá cenu se ti vnucovat. Pokud je pravda vše, cos mi kdy psala, tak víš, jak se teď cítím. Ani není co víc dodat. Ty jsi moje všechno a víš to, tak mě, prosím, nezabíjej. Nemám už moc času a tak si ho chci s tebou ještě užít. Změnila jsem se díky tobě, ty se měníš díky kamarádům.
Sbohem.
Te iubeste meus archangelos. Navždy, dokud mě ty sama nezabiješ.
Autor Caecus archangelos, 21.03.2007
Přečteno 718x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mému Andělovi.Je to tam nejlepší a nejsqvělejší osoba na světe.A přitom mi tolik ubližuje.Tvé povídky mi připadajá jako kdybys psala můj život.Tolik to na mě sedí.Máš tam i větu kterou mi KDYSI řekl taťka.Tolik to bolí.Ach ta má černá minulost.
Děkuju.
Váš caecus archangelos.

31.03.2007 18:30:00 | Caecus archangelos

komu to píšeš,jestli to mohu vědět...?já še teď trápím kvůli jedné´osobě...něco mi to připomnělo...
...krásné...

28.03.2007 14:32:00 | lonely.princess

víš to ty si me kdysi davno, pred stovkami let zabila.
a ted, v tomhle zivote znovu.
podrazila jsi mi nohy.
uz nikdy vice.
to zklamani boli, a nehodlam uz vickrat umirat.
ted sem se postavila na nohy, znovu, konecne, po jeho odchodu.
jak myslis ze bylo me? zemrel on, a ted odchazis ty.
mezi nami je konec. s tim se smir.
bude to tak jednodusi.
snad uz se nikdy vice nepotkame.
te odisse et te iubeste archangelos!

22.03.2007 20:58:00 | ruach

Snad to nemusíkončit tak špatně. Všechny tvé povídky jsou v jedné věci stejné a to mě děsí. Prosím, zkus věci nevidět tak černé. Vždycky je něco, z čeho se dá radovat. Někdy to třeba nejde tak snadno, ale jde to. Proč pořád ta smrt v povídkách? Prosím, neděs mně...

22.03.2007 18:40:00 | Nikytu

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí