Utrpení nebo vysvobození?

Utrpení nebo vysvobození?

Každý z nás již nejednou zažil zlomené srdce. Ale co když rozchod, s námi milovanou osobou, srdce neláme, ale naopak slepuje? Opravdu jsme milovali? Co když to nebyla láska, ale jen strach ze samoty? Všichni tvrdíme, nalháváme sobě i okolí, že tu dotyčnou osobu milujeme. Když se ale rozejdeme, během krátké chvíle zapomeneme, přeneseme se přes to a už zase vyhledáváme další oběť. Při zamyšlení nad všemi vztahy, které jsme za celý život prožili, si uvědomíme, že ten vztah měl spoustu chyb, nebyl to ten správný a po dobu vztahu se nám srdce lámalo, trpělo. Ale po rozchodu se začalo uzdravovat. Nejen srdce, ale i duše se najednou cítila lépe, uvolněně a osvobozeně.
Autor Tajemná94, 10.12.2022
Přečteno 192x
Tipy 10
Poslední tipující: klarina, Iva Husárková, jenommarie, kozorožka, Frr, mkinka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ahoj, vítej na literu. ať máš krásný den. :-))

11.12.2022 02:40:51 | Iva Husárková

Může se stát, že se člověk vztahu nechce vzdát, ze strachu odloučení..snad, že neumí žít sám. Je to běžně viditelné v mnohých manželstvích, kde si na sebe neustále stěžují, trápí jeden druhého..o lásce už se nedá hovořit a přesto raději setrvávají spolu, než by si jeden druhému dali svobodu a přijali..že můžou žít i jinak a třeba najít k sobě vhodnějšího partnera ..život je cesta a nelze se věznit..v některých vztazích se tak vlastně i děje. Vím proč to píšu..naštěstí už mám cestu jinou a dnes vím..že jako přátelé si můžeme dát mnohem víc. ;)

10.12.2022 23:13:58 | jenommarie

Každý vztah nám něco přináší a možná i bere (třeba iluzi). Proč oběť? Málokdo jde do vztahu s tím ublížit druhému. Někdy máme od druhých nesplnitelná očekávání, jindy oni od nás. Láska bez bolesti je nemožná, řekla bych. Když je vztah nefunkční, asi se uleví člověku, když ho ukončí. Každý to máme jinak.

10.12.2022 21:15:24 | kozorožka

Ano, je to o tom, kdo má jaké zkušenosti. Já jsem ještě dost mladá, ale už jsem si prošla tolika zklamáním z lásky, že už to spíše vnímám jako životní přítěž než zpestření a radost. A proč oběť? Tam je to myšleno z té pozice, že dotyčný vyhledává vztah ne z lásky, ale právě jen ze strachu z samoty. Takový člověk nebude v tom vztahu opravdu milovat a proto slovo oběť pro osobu, která mu naletěla

10.12.2022 21:37:46 | Tajemná94

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí