Láska

Láska

Anotace: Věříš v pravou lásku????

Skoro každý věří na toho pravého/pravou, že jednou přijde, zamiluje se do nás a budeme s ním žít navěky až do smrti....
Kéž by to tak bylo. Víte, co nechápu??? Proč kluk holce říká: ,,Miluji tě", když to tak nemyslí.
A nejhorší je to, když kluk je takovej sobec a před nějakou sexy blondýnou svou holku klidně zapře. Něříkám, že to dělá každý kluk, ale v dněšní době skoro každý. Dokonce jsem přestala věřit, že na týhle planetě existuje slovo LÁSKA.
Proč klukům jde většinou jen o sex???? To taky nechápu, většina kluků, co poslouchá Hip-Hop, si ani neuvědomují, jak jsou trapní, když se s holkou jenom vyspí a druhý den ji odkopnou - takový sobce fakt miluju! (myšleno ironicky)...
Všude píšou, jak je láska krásná - no znáte to, jenže, jak zjistí člověk, že je ten kluk/holka pro mě ten pravý? Když spolu chodíte třeba rok a půl najednou do vašeho vztahu vtrhne jedna krásná holka a celej vztah je v háji!
Holka pak brečí,že jí její kluk opustil a dlouho se z toho vzpamatovává. Nejlepší je prostě říct narovinu, že někoho nemáte rádi a berete ho třeba jen jako kamaráda, ale je hrozný, když kluk holce nakecá, jak jí miluje a za rohem si dovádí s nějakejma jinejma roštěnkama.... Zajímavý.
Jo a taky nechápu, proč kluci zapírají svojí holku! Vždyť mám holku - miluju ji a nikdy bych ji nezapřel, že jo???? Jenže to 98% mužský populace asi nechápe a jsou totálně vymatlaný!!!
Autor AnGiE-AnGeL, 25.03.2007
Přečteno 580x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Tento text má opätovne tie chyby, ktoré som u teba už videla - Minimum estetického charakteru, zlé vyjadrovanie. Ale budiž, nechám to tak. Len ma zaujalo - prečo hovoríš len o chlapcoch, ktorí počúvajú hip-hop, že podvádzajú svoje priateľky? Vyznieva to tak, že s inými si skúsenosť nemala :)
chlapi sú hovadá, ja ich neobhajujem, ale ani my nie sme sväté. A hľadať pravú lásku je tak nechutne patetický a klišé výraz, že sa mi z neho prieči niečo v žalúdku. Prirodzene, každý chce byť milovaný, ale každý človek musí ísť do vzťahu s tým, že sa môže čosi pokašľať. Keď ideš s ideálmi, tak veľmi rýchlo padneš - s prepáčením - na hubu. Môj bývalý priateľ bol skvelý, aspoň som si to o ňom myslela. Prvý rok bol naozaj dokonalý. Potom som začala spoznávať jeho odvrátenú stránku, čo viedlo k rozchodu. A mesiac po ňom sa mi priznal, že asi po šiestich mesiacoch nášho vzťahu ma podviedol. Milé :D Ale práve on ma naučil, že nikdy nehľadaj vo vzťahu dokonalosť, lebo sa nepekne popáliš. Ak sa niečo posere, asi to tak proste malo byť :)Ten pravý neexistuje, existujú len ľudia s ktorými si rozumieš lepšie a s ktorými horšie a dnes viem, že nie je iba jeden, sú ich celé zástupy, len treba otvoriť oči :) Každopádne, veľa šťastia v hľadaní toho pravého ;)

05.05.2011 11:37:00 | Syala

Wow,jak krásně napsané,vetšina asi pravda,ikdyž já věřím v tu,ano v tu pravou lásku,teď všude je jen mluva o tom,o sexu apod.Mě se to znechucuje,třeba to patří k životu,ale bavit se o tom,jestli to dělal nějakej člověk nebo ne mi přijde nechutný.
S tim zapíráním to je taky věc,kluci jsou prostě někdy zvláštní?Někdy fakt k nepochopení...

Jinak láska je tak nádherná,tedy většinou,hlavně,když to je oboustraný,jak dva lidé na sebe koukají a podobně...
Jinak hezky napsaný..

02.06.2007 16:13:00 | Klarii

tak to já jsem asi v těch zbývajících 2%. Já mojí holku nikdy nezapřel a jsme spolu 8 měsícu a nikdy jsem jí nepodvedl, chci jí ukazat celemu světu, je mi jedno jestli se ostatním nelíbí, hlavně že se líbí mě... Je to na každém z nás jak se budeme chovat ke svému partnerovi, já jsem jí miloval hned první den co jsem jí viděl poprvé v životě.. ale jsou i holky které podvadějí své kluky... nejsou to jenom kluci na to bacha..

25.03.2007 21:54:00 | March

Hm, nedávno jsme polemizovali o tom, proč se zbabělosti říká zbabělost, když největší zbabělci jsou chlapi...

25.03.2007 17:10:00 | lidus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí