Ta láska

Ta láska

Anotace: O čem já bych mohla psát? No,jen dodám,že je to má první veřejná úvaha....

V průměru v každé druhé písničce je zpíváno o lásce. Člověk si vlastně říká, jestli se zpívá o té lásce nebo je to jenom forma. A tak si musím položit otázku:co to je? A kde se vlatně bere láska? Mnohokrát si říkám, jestli vůbec je. Jestli si to my lidé nenalháváme, abychom naši náladu a nešťastnost případně šťastnost měli na co svést. Tak jsem si vzpomněla na jednu větu, co mi řekl můj spolužák: Mnoho holek, kdyby nikdy neslyšelo slovo láska, tak mi nikdy nebylo zamilované. Něco na tom bude. Takže existuje vůbec? Tuhletu otázku jsem si pokládala několik dní za sebou od rána do večera. Pak jsem se podívala na Rebely a došlo mi to. Je zajímavé,jak mě ten film oslovil. Viděla jsem ho už hodněkrát, ale až teď mi došlo, že láska existuje. Došlo mi, že je to asi to nejsilnější kouzlo, ta největší věc. Vždyť mi ji nevidíme a přitom je tak silná. Přitom jenom kvůli ní spousta lidí udělá tolik prkotin nebo naopak toho tolik napraví.
Neříkám, že jenom pro ni bychom měli žít. Ať si svůj žebříček hodnot zvolí každý sám. Jen si myslím, že láska ať už vznikla jak vznikla a je to cokoliv, má na člověka velikánský vliv. Jen se zkuste vrátit a vzpomenout si jaké je to být zamilovaní, anebo až budete zamilovaní si vzpomeňte na mě a zapřemýšlejte, jak daleko kvůli němu/ni jste zašli....
No zkrátka, zase jsem jednou uvažovala.
Autor Teeya, 28.03.2005
Přečteno 837x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí