Úvaha o "laske" cez net

Úvaha o "laske" cez net

Anotace: alebo ako je možna taka blbosť.

Ako je to vlastne možne, ja netušim. Keď si zoberete všetky aspekty toho čo je "láska" (rad by som sa vyhol tomuto infinitivu, ale neda sa). Laska je to, že toho druheho potrebujete, teraz samozrejme opisujem a budem opisovať len lasku v tej jej najvyššiej forme, takže medzi dvoma luďmi. Ale ako zistime, že ho potrebujeme, no tak, že keď neni na blízku, tak potom to je to jasné, lenže jak to funguje pri internete, tam je úplne možné, aby sa ty dvaja nikdy v živote nestretli a aj tak si chybali.
A ak sa nenaplny tom, že by niekedy spolu bol,i ako sa može stať, že si budu chýbať, a aj tak sa to može stať, prvý paradox. Dajme tomu, že je to duševne previazanie dvoch ľudí, to by ale znamenalo, že duša sa da prenášať internetom, to je podľa mňa pekna kravina.
Učinky pachov a hormonov a takych srand možme skoro cele úplne bezpečne vylúčiť, kedže sa nikdy nestretli. Čo nám z tohoto úplne jasne vyplýva, že to nemože byť "láska" ... takže, čo to potom je, absolutne priatelstvo?? Alebo Fantaskna predstava, ktorej teraz možme dať meno (nick) "milovaneho"??
Ako počítam, túto uvahu asi čítajú len taký, čo to už zažili a určite vedia, o čom to je aspoň približne, takže nemusim hovoriť a presviedčať nikoho, že to naozaj je ako "laska"; ja vam neviem, ľudia, ja som uplne zmetený a to asi k tomu patri.
Jakože keby ste mi nehali nejakú radu v pošte alebo v komentároch, alebo niekde, tak by ste mi pomohli, a ako vidite, tak úplne vážna uvaha sa zvrhla. No nevadi!!
Autor RoSzomak, 07.04.2007
Přečteno 632x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Když sem viděla nadpis úvahy, hned sem si to musela přečíst. Nad tímto tématem už totiž dost dlouhou dobu přemýšlím. Může existovat láska přes internet? Já nevím, ale myslím, že to co cítím, není jen obyčejné "absolutní" přátelství :)

13.04.2007 22:49:00 | Linily

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí