Jak je těžké zapomínání

Jak je těžké zapomínání

Anotace: Není to snad ani úvaha, ale nevím, kam jinam to zařadit. Prostě jsou to moje pocity, takže jestli se vám to nelíbí, já za to stejně nemůžu...

Je spousta lidí, se kterýma jsem chodila a už si skoro ani nepamatuju, jak se jmenovali. Ale pak je taky člověk, se kterým jsem nikdy nechodila a přesto si dokážu vybavit každý detail jeho tváře. Přesně vím, jak se tváří ráno po probuzení, vím jak se usmívá, když mě jen tak škádlí a vím, jak krásně se s ním usíná. Ale proč to všechno vím? Proč si to pamatuju? Proč na něj nemůžu zapomenout tak, jako na ty ostatní?

Vždyť život jde dál, všichni mi to říkají. S jednou ztracenou láskou nic nekončí... Ale mně se zdá, jako by končilo všechno... Zdá se mi, jako bych umírala zevnitř. Vždyť já už nedokážu cítit nic než tu hloupou lásku k němu. A přitom proto, abych na něj zapomněla, bych udělala cokoliv... Ale vím, že by to stejně nepomohlo...

Už jsem se asi smířila s tím, že je konec. Stálo mě to sice hodně sil, ale smířila jsem se s tím. Ale pořád mě trápí myšlenka, že jsem pro něj byla jen zábava pro zkrácení chvíle. Vždyť on není typ kluka, který by holky jen tak zneužíval. Tak proč se cítím zneužitá? Proč mi psal, proč se mnou mluvil, proč mě líbal? Proč vlastně tohle všechno kluci dělaj, když nechtějí víc? To přece nemůže být jen tak z nudy... Takže zkazila jsem to všechno snad já? A jestli ano, pak čím? Kdo mi na tohle všechno odpoví? Snad jedině on, ale ten se mnou už ani nemluví...
Autor simiii, 08.04.2007
Přečteno 560x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je zvláštní že to co zapomenout chceme nemůžeme... a to co chceme nechceme je někdy až moc brzo pryč

17.08.2007 13:29:00 | TerA

no tak to je faajn, pěkný vyhlídky mě teda čekaj... já se z toho vzpamatovávám asi 3 měsíce a furt nic, tak jesi to nebude ani za rok dobrý tak to se jdu rovnou voběsit...

17.04.2007 20:15:00 | simiii

Znám to...možná víc než bych chtěla...je to už přes rok ale stála nemůžu...normálně žít...

17.04.2007 19:16:00 | už ne pernikova princezna

Moje řeč, moje řeč...Nějak si přesně vystihla moje pocity, skutečně.

15.04.2007 21:00:00 | Alžběta.

No úvaha to není, ale chápu, že to máš potřebu napsat, mám podobný zážitek, ale mě to přešlo, už se mi z něho dělá jenom zle.:-(
takže 100% za upřímnost.

15.04.2007 14:03:00 | Rádoby zoufalá

Jéé, tak to děkuju... mě ještě nikdy nikdo nic nenapsal...:)

13.04.2007 14:35:00 | simiii

Víš, žes mě inspirovala? Tak si tedy sedám a píšu pár veršíků o bolesti co patří k mládí. A její jméno no přece Pro Simiii :-)

12.04.2007 22:04:00 | J.Švihovský

jojo, některý lidi jsou zvláštní a asi jim nedochází že tim svym chováním můžou někomu ublížit... a my jsme asi ještě větší hlupáci když jim to pořád žereme...:D

09.04.2007 17:57:00 | simiii

Ty si statečná, to zvládneš viď puso?? Přece nebudeš smutnit kvůli jednomu hlupákovi?! Víš kolik jich ještě bude?? A jakejch!! ;-) Si piš!! .... no i když já mám co říkat co?? :D

08.04.2007 22:11:00 | Jůlinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí