Jen tak

Jen tak

Anotace: Po necelých dvou měsících se znova dělím o své dílko. Je spíš z básnického oddělení, nicméně je to asi úvaha a postesknutí;-) příjemné přelétnutí očí:)

Prší. Cítím kapky deště jako na tváři vlasy zmáčené a přilepené a vlepené facky svědomím a výsměchem Tvým, prosím a letím, kéž by, ale já si to stejně přeji, k nebi, je tam volno, ptám se a odpověď nemá se, padám zase k zemi, znova ke dnu, ale vím, že teď je to jiné, proč, nevím, nechte to být a mě snít ať mám klid, jen letmo zamávám, bojím se, že nemám inspiraci a ke mně se vrací ten známý pocit, prázdný, jenom tam někde cítím to teplo díky Tobě.. kde jsi, křičím do tmy a až se setmí, chci se znova ptát a smát a nechat mé vlasy vlát jen tak.. tak jak tohle dopadne, spadnem´ do zmrzlého pekla nebo to horkého ledu, ptej se mě, já to nevím, sám to říkáš, chci něco znát, abych se nemusela pořád ptát, tak to můžem´ skončit, ale copak to jde, třeba to vyjde, pak si můžem´ jít skočit, taková šance, jen pár kroků toho známeho tance, nakonec stejně sejdem do konce po roce, já chci více, jen to chce čas, tak ty střípky z nás, posbírej a mě nekárej, já jsem hodná, jen mě poznej a vychovej a rád mě měj, o to Tě žádám, mám strach, že budu vrah našich citů a na tu.. naši lásku.. zapomenem, to bych nechtěla, víš, zamilovat bych se chtěla, ale asi se bojím stejně jak Ty, dost možná se opakuji, jen ti děkuji, leží mi to na srdci, soudí nás jen zbabělí kritici, tak už dost, nejsem schopná končit, inkoust mi sám píše písmena, chci jen slyšet jména nezakázaná nás dvou, chci toho hodně a nejradši bych byla s Tebou, tak už mi to povolte, prosím a škemrám, plazím se k branám našeho štěstí...
Tak jsem skončila, nevim, jestli dobře, chovám se chrabře, možná, nechci však na kraj, ten je vratký a mohu spadnout do vody a utopit se, pomohl by mi někdo, snad, nejsem tu sama, nechci tu stát a smát se sama sobě, chci se vyspat z téhle doby.
Autor Barushca, 10.04.2007
Přečteno 636x
Tipy 2
Poslední tipující: Kapika
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je to asi fakt jedna z nejlepsich veci, cos napsala.. je v tom strasne moc pocitu, a clovek si z toho hodne odnese.. mmch. nekdy ani tma neni tma, staci rozsvitit.. :) rada jsem si zas od tebe.. neco precetla.. tak.. se mej..

17.04.2007 22:57:00 | Terry

škoda nechávat si to pro sebe, bo snad ve statusu.. hm.. zvlastni, krasny.. tezko popsat :o)

17.04.2007 20:18:00 | horlivec

2 Hiz- díky, jenom by mě zajímalo, kdo jsi;-) ale jinak mě to fakt potěšilo:)
2 Kapika- děkuju, no.. já píšu pár věcí sama jenom do kompu, ptz se mi to nechce dávat sem, jelikož mi to nikdo moc nehodnotí, no.. takže si to sama smolim třeba do statusů na icq:) zatim pa:)

12.04.2007 21:01:00 | Barushca

skvělý Beru.. má to nějaký svoje kouzlo. Ráda od tebe čtu něco novýho ;-)
a.. pomohl, když zakřičíš.. do tý tmy, třeba se někdo ozve..

11.04.2007 22:41:00 | Kapika

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí