V rauši

V rauši

Anotace: naprosto beze smyslu a hodně bláznivé .. prostě v rauši.

Sem v rauši ... znovu v tom šíleném šílenství. Sama. Jediná. Jakto? A proč mi nikdo neodpovídá? Sem v rauši. Pryč. Tam u sebe. No jo, ale kde to sakra je? a vlastně .. proč se ptám? Nikdo mi neodpoví. Sem v rauši. v mlze, víme? Ano, víme! Cože? Taky někdo odpověděl? Ah-ha, sen to byl. A nebo ne-e? Aha, to můj stín. Stíny nemluví... Kdo to řekl? Já ne. A tedy ani můj stín. Takže čenota? Jo, byla to ona. Nezdá se vám smutná? Mě ani ne. Je veselá, víme? Ano, víme! Jo! Teď zase odpověděla. Byla to ona - veselá! No jo, sem v rauši - víme? Víme! Ahá! Takže opravdu v rauši? Ne! Cože? Ale jistě, jenom si z tebe střílím. No ty seš mi ale povedená černota. Že se nestydíš! Co prosím? Stydět - červenet, víme? Ano, víme! Tak to beru. Co beru? Jo ták! Tamto. A pak sem v rauši. Víme? Ano, víme! Divné, divné .. černoto? Ano? Víme? Víme! Hned už to chápu líp .. cože? A co mám chápat líp .. aha! Sem v rauši! Známe? Ano, známe! Tak to joo! A černoto, máš se? Mám se, mám se! A jak? Tak! Ahá! Tak to joo! Tady někdo povídal v rauši? Aha, to sem byla já. Nebo ta černota? Míchá se to, míchá. Ani černota už není černá. Ha! Je barevná! Barevná černota? Sem v rauši, víme? Ano, víme! Tak to joo. No víš, můžu ti jako tykat? Ano. Tak to joo! No víš, a máš jméno? Ano. Tak to joo! Víš, mě je fajn. Fakt! Víme? Ano, víme! to víš, sem v rauši, víme? Víme!
Opravdu víme? Ano, opravdu víme! Tka to joo. Hned je mi líp. Sem v rauši. Víme?
Autor Ange Gardien, 25.05.2007
Přečteno 273x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí