CESTOVÁNÍ

CESTOVÁNÍ

Anotace: Taková KRÁTKÁ úvaha o cestování... no zkuste si to přečíst a uvidíte...

Cestování. V dnešní době celkem běžná záležitost. A přiznejme si, že bez dopravních prostředků by to dnes už nešlo, že?

Nejčastější dopravou je asi doprava automobilová. Automobil má dnes již skoro každý, že ano? I já nejvíce cestuji autem. Vlastním svoje auto, od svých 19-ti let. Jezdím převážně do školy.

A co takhle MHD a autobusy vůbec? Tak to mi vážně už nic neříká… Protože do školy jsem se vždycky vozila autem. I když, musíme si přiznat.. že občas je to nutný jet „busem“. Třeba do zahraničí. Je totiž dost míst, kam letadla nelítají. Možná je pro někoho lepší cestovat autobusem, protože má strach z aut?! Ovšem, přiznejme si, že cestovat autobusem může někoho dokonce i bavit, nemám pravdu? Možná to má i své kouzlo. Třeba takový 2patrový autobus.. No jen si to představte.. To musí být zážitek, nemyslíte? Už jste to zažili? No a potom se autobus rozjede a vy koukáte z okénka, sleduje krajinu okolo a nebo počítáte stromy podél silnice?! No není to kouzelné?

Kouzelné je určitě i sedět v letadle a koukat z okénka na obláčky, které vypadají jako sen. Připadáte si jako ve snu, když sedíte v letadle? Vidíte jen mraky a modré nebe… Toto své kouzlo á určitě také…

Cestování je, jak už jsem naznačila v úvodu, součást našeho života. Cestovních kanceláří je mnoho a těch nabídek zájezdů ještě více… Je hezké si někam vyrazit a poznat něco nového. Přesto si myslím, že platí pořekadlo : „VŠUDE DOBŘE, DOMA NEJLÍP“ , nemyslíte?
Autor slunicko.m, 03.06.2007
Přečteno 1326x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí