Jdi pryč...

Jdi pryč...

Anotace: Já o tebe nestojím...ale možná ke mně vážně patříš...

Přišla jsem domů a on tam zase stál. Utekla jsem,protože s někým takovým já nechci mít co do činění. To snad ne,on za mnou zase běží. Takhle je to pořád,pokaždé,když se vrátím,čeká na mě před domem, i když spíš mám pocit,že mě sleduje všude,kam jdu.Pořád mi tvrdí,že ke mně patří,že jsme k sobě připoutání,že jsme propojeni,ale já ho přece nechci.Nedokážu mu to vysvětlit.On to prostě nikdy nepochopí.Proč mu prostě nedojde,že ho nepotřebuju,ba naopak,že mi překáží,že je mi lhostejný.Ano,přiznávám,jednou jsem mu podala ruku a pozvala ho dál...otevřela jsem mu dveře,ale to už je přece pryč,myslela jsem,že jsem mu to dala najevo dost jasně,jenže on je mi pořád v patách.Snaží se dát o sobě vědět. Někdy se přede mě dokonce postaví a mává mi před obličejem,jen abych si ho všimla.Někdy zase stojí za dveřmi,klepe a čeká, kdy ho konečně pozvu dál. Nestojím o něj. Křičím na něj,tak jdi přece pryč,STRACHU!Ale on se mi jen směje...říká,že mě nikdy neopustí.A tak se s tím pomalu smiřuju a učím se ho přehlížet.On čeká,až si ho zase pustím k tělu,ale já už to neudělám...
Autor mosquito, 04.06.2007
Přečteno 346x
Tipy 1
Poslední tipující: TerA
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano,strach máme každý a mít vždycky budeme,ale podle mě s ním musíme bojovat,jinak se z něj můžeme zbláznit...vím o čem mluvím.Strach ano,panický strach ne

16.08.2007 16:10:00 | mosquito

Strach nam ale predsa pomaha prekonat svoje vlastne ja..moj nazor

29.07.2007 14:26:00 | kacicka

strach je jediný náš stimul..

06.06.2007 00:39:00 | horlivec

Buď nebojácná...

05.06.2007 11:44:00 | Bíša

Strach nás nesmí pohltit.Musí náma projít a zmizet jinak nám zatemní myšlení.

05.06.2007 07:58:00 | Azazen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí